צנצנת המן בדורנו / ישועות הפרנסה משולחן ועד הרבנים - ועד הרבנים : ועד הרבנים צנצנת המן בדורנו / ישועות הפרנסה משולחן ועד הרבנים - ועד הרבנים

צנצנת המן בדורנו / ישועות הפרנסה משולחן ועד הרבנים

תוך שבועיים

"ננסה את זה". אני סוגרת את פרוספקט הסיפורים באנחה. יוני מהנהן. "להפסיד – אין לנו מה… גם אם נרצה." הצחוק שלו מריר, מיואש קצת, ובזה נופלת ההחלטה: בעזרת השם, כשאמצא עבודה רווחית יותר ובשעות הבוקר, נתרום את המעשרות ל"ועד הרבנים".

כבר תקופה ארוכה אני מועסקת במשרה חלקית בשעות אחר הצהריים, ומאלתרת ללא הרף סידורים לקטנה: פעם אצל אמא, פעם השכנה או אחותי הצדיקה. התינוקת הספיקה אפילו לבקר בכולל בימים לחוצים במיוחד. היה ברור שהמצב הזה לא יכול להימשך, המשכורת העלובה לא הצדיקה את המאמץ.

הפלא ארע: תוך שבועיים מההבטחה לועד הרבנים זומנתי לראיון, ואחרי יומיים התחלתי לעבוד בפועל. השעות נוחות, המשכורת סבירה והמעשרות – לעניי "ועד הרבנים"…
מצורפות מעשרות של שתי משכורות.

מ.ג. ביתר

– – –

 

 

הבטחתי ונושעתי

בתוך כל הדאגות והטרדות המלוות מעבר לעיר אחרת, לפחות מבחינה אחת הייתי רגוע: לאשתי יש פרוטקציה בתחום בו היא עובדת, ולא היה לי ספק כי ברגע שרק נרצה – נשיג משרה קבועה, מסודרת ומכניסה.
מהר מאד, מהר מידי, התבדיתי. חלפו חודשיים וחצי שנה, והיא עדיין מחכה בבית. פרט למילויי מקום יומיים שמנקדים את ההמתנה המורטת- לא נראה שום קצה תקווה באופק.
חלפה שנה תמימה והמשרה המיוחלת לא הגיעה. ציינו שנתיים למעבר – ועדיין, אנחנו באותה עוגמת הנפש ודחקות כלכלית מציקה.
באותם ימים חילקו בשכונה עלון "הבטחתי ונושעתי." הבטחתי ונושעתי… מה הבעיה להבטיח? שכנעה אותי אסתר אשתי. נתחייב שאם נמצא עבודה מסודרת – נעביר את המשכורת הראשונה לועד הרבנים.
בסדר, הבטחנו.

ונושענו – תוך ימים ספורים, בדרך אקראית וללא כל קשר לפרוטקציה שבנינו עליה הרים וגבעות – קיבלה אשתי משרה מסודרת בשעות מצוינות. באחד עשר לחודש הלועזי, יום אחר קבלת המשכורת, העברנו את כולה בתרומה לועד הרבנים.
יישר כח, ותמשיכו לשמח את המקבלים ואת הנותנים.

ח. א. מודיעין עילית

– – –

 

אחרי שעתיים

משפחת מ' כותבים:
לכבוד ועד הרבנים לענייני צדקה! מצו"ב צ'ק על סך 100 ₪, החלטתי לתרום לאחר שבעלי לא עבד כמעט חודש, ואמרתי שאם בעלי ימצא עבודה אתרום כסף. לאחר שעתיים! התקשרו לבעלי והציעו לו עבודה מיידית. מאד שמחנו, תודה לקב"ה. "תפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזירה." מבקשת שתברכו אותנו לפרנסה טובה, ושילדי ילכו תמיד בדרך התורה.
תודה רבה, משפחת מ'.

– – –

 

נושענו בפרנסה

א' ש' מרמת בית שמש כותב: לכבוד ועד הרבנים! אנו נושענו בפרנסה ע"י הבטחתנו. מצורף בזה סך 200 ₪ כפי שהבטחנו.

יש עוד המון, שפע פרנסה שמורק על תורמי ועד הרבנים. הצדקה הזו פותחת את כל הצינורות, מסירה את המעכבים ומכניסה ברכה לכל בית בישראל.

 

לשליחת שמות למעמד "פרשת המן" בשלישי בשלח – בציון הקדוש ברימנוב לחצו כאן >>>

 

 

לשליחת שמות למעמד "פרשת המן" בשלישי בשלח – בציון הקדוש ברימנוב לחצו כאן >>>