בהלת הקורונה: ועד הרבנים מארגן מחר מעמד "פיטום הקטורת" בחצות ליל שישי בכותל המערבי
לאחר שלפני 11 שנים כשהתפרצה שפעת מקסיקו, ערכו מעמד פיטום הקטורת כדברי הזוהר הקדוש שאמירת הקטורת עוצרת כל מגיפה ומחלה, כך גם היום בעקבות התפשטות הקורונה עומדים בועד הרבנים לערוך שוב את אותו תפילה, ע"י הגאון רבי מרדכי גרוס שליט"א הגאון רב יעקב הלל שליט"א הגאון רבי נפתלי נוסבוים שליט"א והגאון רבי עמרם אופמן שליט"א