מה נורא היה מעמד התפילה
ביום שני ערב ראש חודש סיון תשע"ה – יום שקבע השל"ה הקדוש להתפלל את התפילה המיוחדת שנקראת על שמו "תפילת השל"ה", עלו כל גדולי שליט"א יחדיו להתפלל ולהתחנן בקבר השל"ה שבטבריה, עבור כל תורמי ועד הרבנים וצאציהם, שיזכו לרוות מהם נחת מתוך בריאות הגוף והנפש, ושיציחו בכל מעשי יידהם, ולגדלם לתורה ולחופה ולמעשים טובים, מתוך אושר ועושר, והזקוקים שיזכו לזיווג הגון, זרע של קיימא ורפואה שלימה.