40 יום הגורליים ביותר : ועד הרבנים 40 יום הגורליים ביותר

40 יום הגורליים ביותר – בכותל

כ"ד אב התשע"ה 09.08.2015

אלפי שנים אחורה נשמעה התפילה הכי ארוכה ונשגבה בעולם. בין שרפי מעלה ומלאכי מרום עמד משה רבינו ע"ה במשך ארבעים יום רצופים. הוא הפציר, התחנן והתעקש שתסור הגזירה מעל צאן מרעיתו.
ביום הארבעים נענה לו השם.
כך, באותם ארבעים ימים בהם נפרצו שערי שמים, יבואו גדולי הדור להזיל דמעות על תורמי ועד הרבנים. הם בעצמם, לא על ידי שליח, טורחים ונוסעים לקצות הארץ רק בשביל התורמים. במקומות הקדושים יפצירו ויתחננו עבורנו לשנה טובה, למחילת עוונות, לברכות וישועות גדולות.

 

 

אל תחמיצו הזדמנות זו, וצרפו את שמותיכם ושמות משפחתכם לתפילה ההיסטורית 40 יום בכותל, ותזכו לשנה טובה, בזכות התפילות ובזכות הצדקה ההגונה לאלפי משפחות במצוקה מכל רחבי הארץ.

 

 

בחיקם של צדיקי עולם

שנבין מה הולך לקרות במערך התפילה של ועד הרבנים: כל יום, כל יום! יצא אחד מגדולי התורה לנסיעה ארוכה כדי להתפלל עלינו במקומות הקדושים! אולי יהיו כאלה שירימו גבות בפליאה: כך להטריח את גדולי הדור? המציאות שונה לגמרי: הם אלה שרוצים ומבקשים לטרוח בשביל תורמי ועד הרבנים.

 

 

 

ובכותל המערבי-

 

 בד בבד נזכה לתפילה רצופה ועיקשת במקום המקדש- – –

בא' באלול מתחיל השעון לתקתק. שני שליחים תלמידי חכמים מובהקים מגיעים לכותל המערבי. אחד יקרא את ספר התהילים והשני יזכיר את השמות שלנו, שם אחר שם. שם אחר שם במתינות, כל תורם שמו ושם אמו, כל תורם יקר וחשוב וזוכה למלוא הריכוז והכוונה. כך במשך ארבעים יום. השליחים יתחלפו במשמרות במקום הקדוש ביותר ויאגרו לזכותנו מאות ספרי תהילים.

 

 

 שידור חי וישיר מהכותל המערבי – תפילות ועד הרבנים 24 שעות ביממה 

עכשיו תעצרו בכל רגע נתון מר"ח אלול ועד יום כיפור (לא כולל שבתות וחגים) קחו את הטלפון.
חייגו: 0-722-2722-722, שלוחה 722.
שמעתם? זה הכל.
השידור החי של תפילת ועד הרבנים מהכותל המערבי נוגע בנימים הכי עמוקים בנפש. מי שלא שמע לא יבין לעולם. מרגש עד דמעות להאזין לתפילתם המשתפכת ועורגת אל קל חי. שליחי ועד הרבנים בכותל נבחרו בקפידה מהעילית שבעילית, אברכים חשובים ועובדי השם שיראתם בולטת באופן בו הם ניגשים להתפלל על כלל ישראל. איזו תפילה! איזה דקדוק במילים, רצינות ומדידות. כל פסוק אוצר, כל מילה מרגלית. פשוט להצטרף אליהם ולבכות מרוב התרגשות.

 

 

אל תחמיצו הזדמנות זו, וצרפו את שמותיכם ושמות משפחתכם לתפילה ההיסטורית 40 יום בכותל, ותזכו לשנה טובה, בזכות התפילות ובזכות הצדקה ההגונה לאלפי משפחות במצוקה מכל רחבי הארץ.