3 מעמדי תפילה בתענית אסתר - ועד הרבנים : ועד הרבנים 3 מעמדי תפילה בתענית אסתר - ועד הרבנים

3 מעמדי תפילה בתענית אסתר

ד' אדר התשע"ז 02.03.2017

ובכן, מה אתם מבקשים?

למצוא עבודה בשעות סבירות? שידוך טוב לחני שלכם? מה מדאיג אתכם- הפזילה המחשידה של שמוליק? גודלה המזערי של הדירה, שאין לכם יכולת כלכלית להגדיל אותה כרגע? מה אתם מבקשים? בריאות? שלום בית- קחו! תוספת הכנסה? – קבלו בשפע!

שליחי ועד הרבנים יוצאים להביא לכם ישועות ביום שנפתחים בו אוצרות שמים. ביום בו כל בקשה נענית, ביום בו השרביט מוגש מאת מלך מלכי המלכים. שליחים תלמידי חכמים מובהקים יבקשו את בקשותיכם, והשם עונה – וינתן לך.

מה חסר לכם?

הצלחה בחינוך? רפואה לבעיה מעיקה? תינוק לאחות שמחכה? שמירה מכל צרה ופגע?

קבלו, קבלו, הכל, מה שתרצו!

 

מה שאלתך?

אז מה אתה רוצה?

הרי כולנו רוצים המון-המון-המון. אוגרים משאלות בלי סוף, קטנות וגדולות, דחופות ופחות. חלקן נראות ברות השגה ממש ואחרות קלושות. אין אחד שלא חסר לו משהו, וגם על היומיום השגרתי צריך לבקש את המשך הברכה. ואנחנו נושאים עיניים לשמיים, מתפללים ומייחלים שיתמלאו לטובה.

בתענית אסתר הכל נענה. השם פותח את האוצרות שלו ומחלק לכל מי שפושט יד. מבלי לבדוק, מבלי לפשפש במעשים שלנו. הוא קורא לנו: בואו, בואו עכשיו! תבקשו! כל מי שמכין כלים זוכה למלא אותם.

כך כותב בעל 'הקב הישר': בי"ג אדר עמדה אסתר בחצר המלך והרבתה בתפילה, עד שעלתה תפילתה למקום קדוש ונורא. ויושט אליה המלך – הקדוש ברוך הוא – את שרביט הזהב, ומשך עליה חוט של חן וחסד ורחמים. הקדוש ברוך הוא נענה לכל אשר תבקש, והיא לא סתם ביקשה 'תוצאות טובות בבדיקות' או 'מאה אלף שקל בשביל החתונה הקרובה'. התפילה שלה הצילה את עם ישראל לדורותיו מכליון טוטאלי!

ממשיך בעל ה'קב הישר': ולא רק לה הושיט הקדוש ברוך הוא את שרביט הזהב, אלא בכל דור ודור!

גם לנו- האנשים הפשוטים, ניתנת ההזדמנות להיכנס אל חצר המלך ולגעת בראש השרביט! גם לנו מתארכת היד, גם אלינו מופנית הקריאה: מה שאלתך – וינתן לך!

בתענית אסתר אנחנו כמו תשב"ר החמודים האלה שניגשים אלינו עם כובע של קוזק, חיוך ביישן וניצוץ קונדסי בעיניים, ואומרים: "כל הפושט יד נותנים לו". ואנחנו לא מתאפקים, מביאים להם שקל או שנקל בתוספת צביטת חיבה בלחי. ככה אנחנו באים אל השם ומבקשים – והשם נותן בלי לחשב את זכויותינו. פשוט מרעיף עלינו שפע בגלל אהבתו האינסופית.

אנחנו מבינים איזה חלון פז נפתח עכשיו? בידינו האפשרות לשכפל את אותה תפילה עוצמתית שקרע את אחת הגזירות היותר איומות בעם ישראל. זה בידיים שלנו!!! המלך- מלכו של עולם, ממשיך עלינו את אותו חוט חן וחסד. מלך מלכי המלכים שואל אותנו: מה בקשתך עוד?
ותעש!!!

משמים שואלים אותנו: מה בקשתך? השם מחכה שנבקש, שנפעיל את כח הרצון של יום תענית אסתר. אבל צריך לדעת איך. בעל 'הקב הישר' נותן הוראות מדויקות איך מתחברים אל מרדכי ואסתר, איך זוכים לכח הסגולי שביום.

וכך הוא ממשיך וכותב: "כי יום זה הוא מסוגל מאד שיקובל תפילתנו בזכות מרדכי ואסתר, וכל מי שצריך רחמים על איזה דבר… יקח פנאי ביום תענית אסתר ויאמר תחילה מזמור כ"ב בתהילים "אילת השחר"- שהיא אסתר. ואחר כך ישפוך שיחו לפני ד' ויבקש בקשתו, ויזכיר זכות מרדכי ואסתר… ותקובל תפילתו ברצון"- – –

האופן החזק ביותר לעורר את זכות הצדיקים – הוא לפקוד את מקום מנוחתם. אנחנו זוכים כבר שש שנים ברציפות ששליחי ועד הרבנים יעלו בשבילנו לקברי מרדכי ואסתר באיראן, ויעוררו משם את חוט החן והחסד, ויכניסו את תפילתנו ובקשתנו לתוך חצר המלך. השנה הזו, תענית אסתר תשע"ו, זוכים תורמי ועד הרבנים לפי שלוש עוצמה, פי שלוש כח. יצעקו את הבקשה שלנו בעוצמה משולשת, והיא תעלה היישר אל כסא הכבוד מבעד לשמים הפתוחים – – –

כ"ו גדולי הדור

הכח הראשון יופעל פה בארץ הקודש, על ידי עשרים וששה צדיקי עולם, גדולי התורה שמחזיקים את ועד הרבנים ואת התורמים. הם יתפללו תפילה מיוחדת בי"ג אדר המסוגל. הם יתבעו מריבונו של עולם בכח הצדקה, בכח תורתם ובזכות מרדכי ואסתר, ויתחננו שהשם ישמע את הבקשה הפרטית שלנו ויושיט את שרביט הזהב עד אלינו.

צ"ג מליצי יושר

הארגון, התכנון והביצוע מורכבים מאד. הרבה מחשבה הושקעה כדי להניע את המבצע המורכב למען התורמים: תלמידי חכמים מופלגים יגיעו ל-93 קברי צדיקים ויבקשו בשביל התורמים בזכות מרדכי ואסתר. 93 צדיקים שוכני עפר יבואו לחצר המלך בי"ג אדר וימליצו טוב בעדכם. – – –

מסירות נפש באיראן

מספיק להזכיר שהם מקהילת טהרן בשביל שנבין כי מדובר ביהודים מזן אחר. השליחים שיעלו בשבילנו אל קברי מרדכי ואסתר יצוקים מחומר טהור של נאמנות להשם ומסירות נפש לתורתו. בתוך איראן של אחמדניג'אד שומרת קהילה קטנה ומפעימה על קלה כבחמורה מתוך קשיים רבים וסכנות.

השליחים שיתפללו עלינו בקברי מרדכי ואסתר הם יהודים של מסירות נפש, וגם התפילה הזו היא כל כולה מסירות נפש. הם יעמדו בתענית, לאחר נסיעה מפרכת של שש שעות מטהרן להמאדן. יהודים של עבודת השם זכה, טהורה, הם עם אלוקיהם. לתפילה שלהם יש יותר מ'סתם' פרוטקציה בשמים.

יהודים של מסירות נפש יחזיקו את השמות שלנו, כתובים באותיות יהודיות, ויתחננו על כל שם עם הבקשה הפרטית שלו. הם יזעקו בשבילנו לפני השם- על ציונם של מרדכי ואסתר! הם יתחברו למרדכי הצדיק ואסתר המלכה, בדיוק כמו שמורה ה'קב הישר', כדי שנזכה למה שהוא מבטיח – "בזכותם יעתר לו הקב"ה"- – –
כל בקשה מתמלאת! מרדכי ואסתר מחכים זו השנה השישית לרשימת התורמים מארץ ישראל שמחזיקים עשרות אלפי עניים בכספם. מרדכי ואסתר מחכים לשמוע את השמות שלנו, שיוזכרו בפיהם של יהודי מסירות נפש.

ותעש!!!

זו פעם אחת ויחידה שמקבלים מהשם צ'ק פתוח. פעם אחת שלא מחכים לתפילות שלנו, אלא פונים אלינו בשאלה 'מה תרצו'. מבקשים מאיתנו לקום לעשות מעשה. בואו, תעוררו רחמים ותקבלו אותם! צדקה לועד הרבנים, תפילה על קברי צדיקים, זכות מרדכי ואסתר – רק תבקשו, רק תפתחו את הפתח!
תפילת ועד הרבנים בתענית אסתר – מביאה ישועות. זה בדוק! השרביט מוגש מידי המלך, מתארך עד אלינו. השם שואל אותנו: מה שאלתך? מה בקשתך? ואנחנו יכולים לגעת בראש השרביט ולקבל.

 

נצלו הזדמנות נדירה זו ושלחו כעת את שמותיכם למעמדי התפילה עם הבקשות שלכם

הקליקו כאן

 

 

PURIM_VAAD_HARABANIM_03

 

PURIM_VAAD_HARABANIM_04

 

 

PURIM_VAAD_HARABANIM_05

 

 

PURIM_VAAD_HARABANIM_06