שלישי בשלח - פרשת המן - ועד הרבנים : ועד הרבנים שלישי בשלח - פרשת המן - ועד הרבנים

שלישי בשלח

כ"ז טבת התשע"ה 18.01.2015

Bechalah

 

 

ב"שלישי בשלח" תשע"ה גם אתם תזכו לחלק 2 מליון ש"ח לצדקה הגדולה בעולם, ו-2 מליון מליצי יושר יעלו את "פרשת המן" שלכם עד כסא הכבוד להשפיע לכם פרנסה בשפע לכל השנה הבאה – – –

הצטרפו כאן וכעת

 

בשלישי בשלח הזה ודאי תקראו את פרשת המן. תקראו ותהיו בטוחים ש-הנה, ברגע מוסרות מאתכם כל דאגות הפרנסה עד עולם. באמת נראה לכם שכך זה עובד? סתם, ממלמלים בפה, וזוכים לברכה עד בלי די? פרשת המן היא לא סתם סגולה שאומרים. הבית יוסף מוסיף ומבאר שעיקר הסגולה היא שכל אחד יפנים ויאמין שכל מזונותיו באין לו בהשגחה.

ביום שלישי הקרוב פרשת בשלח- פרשת המן, שבוע שבו מתעוררות שוב ההשפעות הגדולות שהיו לישראל במדבר בירידת המן מהשמים, ועד הרבנים לא יקרא בשבילכם את פרשת המן. הרי כל העניין שכל אחד יקרא בעצמו!! יבין ויאמין שלא הוא מנהל את פרנסתו אלא הכל בא מלמעלה, כל שקל שאדם מרוויח, מפסיד או חוסך בדרך כל שהיא – הכל רשום וידוע מראש.

ואיך תדעו בוודאות שירדתם לעומק הסוד במן מן השמים? איך תדעו בוודאות שתזכו למה שאומר הירושלמי על קוראי פרשת המן "שלא יתמעטו מזונותיו"?

יש לנו דרך ברורה לזכות בפרנסה טובה, דרך מציאותית של סיבה ותוצאה שבעצם על ידה אנו מקיימים הלכה למעשה את סוד האמונה שבפרשת המן. הרואה שמזונותיו מתמעטין – יתן צדקה! מי שרוצה להתברך כלכלית יפריש צדקה מהממון שלו! בין אם יש לו מעט, בין אם יש לו הרבה – בכל מצב זוהי הדרך להבטיח את הפרנסה שלנו.

בשלישי בשלח יערך בועד הרבנים פרויקט אדיר של חלוקת שני מליון שקלים לצדקה ביום אחד. שני המליון האלו יורכבו מצדקות של אלפי יהודים כמוך, ובשמים- כל הסכום כולו נרשם על כל אחד ואחד מהם. יחד עם אמירת פרשת המן תגיע זכות הצדקה העצומה ותפעיל את כל כובד משקלה. איזה מקטרג יכול לעמוד מול מיליוני שקלים לצדקה? מיליוני מטבעות שאתם נתתם כדי להושיע את העניים של הקדוש ברוך הוא! פרשת המן שלכם תעלה מיד לשמים ואתם תזכו לאוצרות השפע מידו המלאה הפתוחה והרחבה. 

בשלישי בשלח ועד הרבנים ירעיש עולמות בשבילך! בדיוק בזמן שתגידו פרשת המן, בד בבד עם שני המיליון שיחלוקו בזכותכם לעניים מהוגנים – יעלו תלמידי חכמים מובחרים על קברי צדיקים המסוגלים להשפיע פרנסה. זו ההשתדלות המובטחת שלך לפרנסה, השתדלות אמיתי, ראויה הרבה מעבר לטרחה גשמית. 

 

Bechalah

 

ב"שלישי בשלח" תשע"ה גם אתם תזכו לחלק 2 מליון ש"ח לצדקה הגדולה בעולם, ו-2 מליון מליצי יושר יעלו את "פרשת המן" שלכם עד כסא הכבוד להשפיע לכם פרנסה בשפע לכל השנה הבאה – – –

הצטרפו כאן וכעת