צוואת הרב אלישיב: בני חיי ומזוני : ועד הרבנים צוואת הרב אלישיב: בני חיי ומזוני

צוואת הרב אלישיב: "בני חיי ומזוני"

י"ט תמוז התשע"ו 25.07.2016

תמונות גדולי הדור תורמים כצוואת מרן הגריש אלישיב

עוד ימים ספורים, בכ"ח תמוז, יחול שוב יום השנה של אביהם של ישראל מרן רבינו יוסף שלום אלישיב זצוק"ל. ביום הזה יבואו אליו גדולי הדור עם אלפי הצדקות שנתנו והתרומות שהעלנו, ויעוררו את האהבה וההבטחה:

 

בני, חיי, ומזוני.

 

 

הבטחת, רבינו! הם יבכו על ציונו. עם ישראל ממשיך להחיות את העניים כמו שביקשת, צדקת ועד הרבנים הולכת וגדלה, מגיעה לעוד משפחות נזקקות ומחזיקה אלפי יתומים. אנחנו מקיימים צוואתך- כך ירעישו גדולי הדור על יד הציון. באנו להזכיר את הזכות – – –

 

לא כל יום מנהיג של דור מותיר אחריו צוואה כה ממוקדת – כאן יש לנו צוואה כזו. נדיר שצדיק ופוסק, שבחייו כלל לא פיזר הבטחות וברכות, ישאיר הבטחה ברורה כזו למקיימי צוואתו – הפעם יש לנו בידיים הבטחה עצומה שכוללת כל מה שיהודי צריך בעולם הזה. הרב אלישיב השאיר לנו ברכה לבני, לחיי, למזוני, הגר"ח קניבסקי שליט"א חותם עליה כי היא 'קיימת לדורות'. אנחנו רק מושיטים יד וזוכים.

 

 

"בני" – נחת מהילדים, וגידול קל, שידוכים, הצלחה בלימודים.

 

"חיי" – בריאות ואריכות ימים.

 

"מזוני" – פרנסה בכבוד ובריווח.

 

כל מי שנמנה על קהל יראי השם נענה לקריאה הזו. כל מי שגדולי הדור הם עיניו, כל מי שהולך אחריהם ומציית לכל אשר יורוך- מרים כאן מאה שמונים שקלים ונעשה שותף עימהם. באותה שורה עם מרן זצוק"ל ועם מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א, ועם כל גדולי התורה ומנהיגי הציבור החרדי. כך עם ישראל נושא את ענייו על כפיים, כך כולנו זוכים לצאת לדרך עם ברכה אדירה ושליח טוב בשמים.

לתרומת 180 ש"ח כצוואת הרב אלישיב ושליחת שמות לתפילה הקליקו כאן

slaider_harav_elyashiv_01