ערב שבועות: 104 ש"ח לכל הישועות - ועד הרבנים : ועד הרבנים ערב שבועות: 104 ש"ח לכל הישועות - ועד הרבנים

ערב שבועות: 104 ש"ח לכל הישועות

ג' סיון התש"פ 26.05.2020

עם ישראל רוקע כתר ענק, משובץ יהלומי תורה והחזקת תלמידי חכמים עניים וענווים, כפי שגילה רבי חיים פאלאג'י זיע"א. עם ישראל מגיש באהבה יוקדת 104 שקלים לתורה הקדושה. כל יחיד ויחיד מהעם נותן את היהלום שלו לקדוש ברוך הוא!

אל תוותרו על החלק שלכם בכתר התורה- – –

ילדים משתובבים בחצר בית הכנסת, שקועים במשחק מסעיר. קולות הציבור הקורא ברגשה "כתר יתנו… השם אלוקינו" לא מגיע לאוזניהם הסמוקות.

אחרי התפילה פוסעים הביתה עם אבא. כף יד קטנה בכף יד גדולה. "ילדי," אומר אבא ברוך, "בשמים יש כתר ענק, משובץ יהלומים. כשיהודי אומר 'כתר יתנו לך' – הוא מוסיף עוד יהלום לכתרו של מלך מלכי המלכים.

היהלום שלך – הוא חסר עכשיו…"

עברו שנים רבות. הילד הקטן גדל ושמו נהגה ברוממות כאחד מצדיקי דורנו. את המילים של אבא הוא זוכר ומעביר לתלמידיו: אל תוותרו על היהלום שלכם בכתר!

לתרומת 104 ש"ח בערב שבועות >>>

תורה כנגד כולם

"אבות ובנים" מלא. אב ובן, אב ובן. אורי נוטל מסכת ברכות מארון הספרים ומתיישב ליד השולחן שמול הדלת.

הוא פותח בעמוד שלמדו השבוע בחיידר, ועיניו נעות מהספר לדלת. קורא שורה – ושוב לדלת.

אולי אבא בכל זאת יגיע?

אפילו השכנים לא יודעים. הם רואים משפחה יפה, אבא תלמיד חכם עצום ומחבר ספרים, אמא מורה. הם לא יודעים שאבא מנקה חדרי מדרגות בלילות כדי לשלם טיפול מיוחד לאמא.'

היום העניות מסתתרת היטב. הפלדלת – אטומה וחלקה כמו דלתות אחרות בקומה. הילדים לבושים סביר. בתים של תורה הזקוקים לעזרה פונים באופן דיסקרטי לועד הרבנים-

אלפי עמלי תורה נתמכים על ידי הועד! תלמידי חכמים עניים וענווים מרחבי הארץ, כאלה שאתה פוגש בבית הכנסת וכאלה שנחבאים אל הכלים. אלפי אברכים שבביתם נאנקים תחת חנק כלכלי, והזכות שלנו היא לפרנס אותם ולאפשר להם לשקוד על תלמודם! מתוכם ישנם תלמידי חכמים המתמודדים עם בעיות רפואיות, אלמנות רח"ל או צרות אחרות, שלא נדע.

אנחנו ניקח חלק בתורה שלהם! בערב חג השבועות עם ישראל מקים כתר תורה, מעוטר יהלומים ששיבצנו אנחנו – כלל ישראל באיגוד מושלם לכבוד התורה ולומדיה!

ותן חלקנו

סגולת רבי חיים פאלאג'י היתה ונשארה כח מיוחד לחשוכי בנים. כמו כל שנה, גם השנה ילכו שליחי ועד הרבנים לערוך את התפילה המיוחדת בבית השונמית. כמו כל שנה – גם השנה בעזרת השם יישמעו בשורות טובות בבתי ישראל.

יחד עם זאת נזכור לאן הולך הכסף ולמה. נגיש את ה-104 ₪ באהבה והערצה עצומה לתורה ולומדיה. עץ חיים לנו, ותומכיה מאושר.

ערב חג השבועות, ביום בו ענינו יחדיו 'נעשה ונשמע' ומלאכים קשרו כתרים לראשנו – ביום הזה נרים אנחנו כתר תורה משובץ יהלומים של עם ישראל בשלמותו!

הרי יותר מכל הצדקות, מכל החסדים שאנו יכולים לעשות בממון ובגוף – תלמוד תורה כנגד כולם.

אולי זכית להימנות על יושבי בית המדרש – אשריך! הרי אין עונג וקירבת השם גדולה מזו. ייתכן שבעצמך תשמח לסיוע ואולי אכן מקבל תמיכה מועד הרבנים…

אבל את היהלום שלך, ה-104 ₪ שקבע רבי חיים פאלאג'י על פי סוד, אף אחד לא ישבץ במקומך!

בכתר התורה של כלל ישראל ממתין חלק אחד על שמך. מקום פרטי, אישי! רק אתה תמלא אותו.

ריבונו של עולם מחכה ל'כתר' שלך! לחלק המיוחד שלך בכתר של כלל ישראל!

אנחנו משקיעים כל כך הרבה בתורה, משלמים פרטי לחיידרים ולישיבות – נוסיף עוד 104 ₪ חד פעמי לכבוד התורה. נשבץ יהלום בכתר תורה הטובה מאלפי זהב…

לתרומת 104 ש"ח בערב שבועות >>>