עמוקה, עד שיבא השידוך - ועד הרבנים : ועד הרבנים עמוקה, עד שיבא השידוך - ועד הרבנים

עמוקה, עד שיבא השידוך

כ"ה סיון התשע"ז 19.06.2017

למסירת שמות לעמוקה לתפילה יום – יומית, החל מיום ההילולא ועד שיבא השידוך בקרוב, הקליקו כאן

 

מי שהיה שם לא שואל למה קשה זיווגו של הים כקריעת ים סוף. מי שהיה שם שומע באוזניים את ההדף של הים הנבקע, רואה בעיניו את תכול המים והשמים והיבשה הקרועה בתווך, בשבילו- ועד הרבנים-עמוקה-לובש משמעות אחרת אחרת לגמרי ממה שכולנו מכירים.

 

אל עמוקה הגלילית נהרו דורי דורות של יהודים בתפילה עבור 'בת פלוני' המיועדת,  בדרך לבניית בית נאמן. בזמן הזה קורעת תפילת ועד הרבנים בעמוקה את שערי השמים ודוחפת אתכם אל תוך הים בצעקה עצומה, בצדקה עצומה- וד' גוזר אותו לשניים.

 

ואחר כך ממשיכים לנקוש על הדלת. יום יום, יום יום, אם לא התפילה של היום אז התפילה של מחר, אם לא של מחר אז של שבוע הבא. התפילה הזו פותחת שערי שמים! מעוכבים למודי ניסיונות שוברים צלחת, גיבנות מוסרות, וגם שידוכים 'רגילים', לכאורה, כי אין שידוך רגיל וכל שבירת צלחת היא מעשה ניסים- נסגרים בכי טוב בקלות ובשמחה. כל יום מתדפקות התפילות על שערי שמים, מצטברות בערימת זכויות אינסופית, מתווספות לצדקה הגדולה ועשרות אלפי המשפחות שנתמכות על ידי ועד הרבנים. בסוף הן תיענינה. אין ספק.

 

המזל טוב הבא – יהיה בקרוב אצלכם. 

 

ועד הרבנים מתחיל מחזור חדש של תפילות בעמוקה ולשם תשלחו את דמי השדכנות שלכם. כסף כשר-כשר, צדקה לעניים, לאלמנות ויתומים. עשרות אלפי שמחות שאתם תעניקו לאחרים- יכניסו בבית שלכם המולה מאושרת של שמחה יהודית אמיתית.
משנה שעברה הראה הקב"ה שוב ושוב מי באמת אחראי על השידוכים, ואיה היא הדרך לזכות לאוצר מתנתו הרחבה. כי בשביל שידוך הגון צריך לזכות לנס, ולניסים יש כתובת ברורה מאד. ותפילה מיוחדת בזמן הנכון ובמקום המסוגל.

ובקשה אחת: התקשרו לעדכן. כאן התכווצו הלבבות בצערכם, שתפו אותנו גם בשמחה.

 

 

 

למסירת שמות לעמוקה לתפילה יום – יומית, החל מיום ההילולא ועד שיבא השידוך בקרוב, הקליקו כאן