עמוקה, יום יום יום עד שיבא השידוך - ועד הרבנים : ועד הרבנים עמוקה, יום יום יום עד שיבא השידוך - ועד הרבנים

עמוקה, יום יום יום עד שיבא השידוך

י"ט סיון התשע"ד 17.06.2014

עמוקה. המילה הזו מרעידה את מיתרי הכמיהה. רק מי שטעם את טעם הציפייה יוכל להבין לעומקם של הרגשות הקשים. האכזבות, הדקירה החדה בלב עם כל תשובה שלילית.

 

  

מסביב החיים דוהרים. הרכבת לא מחכה, חברים נישאים וממשיכים הלאה- והעיניים רכות מבכי. כל ממתין עם הסיפור שלו, הכאב הפרטי, עם האחים מתחתיו ש'נתקעים' או 'עוקפים', המבטים המרחמים, ייסורי הנפש, האכזבות, הבדידות והכמיהה הכוססת. בחוץ מוכרחים למרוח חיוך. להישאר עליזים, רעננים, להיראות שמחים כשבפנים הכל שורף… זר לא יוכל להבין.
ביום ההילולא של התנא הקדוש רבי יונתן בן עוזיאל שמרוב קדושתו כשהיה לומד כל עוף שהיה פורח מעליו היה נשרף!!!!

 

  

ואחר כך ממשיכים לדפוק על הדלת. יום יום, יום יום, אם לא התפילה של היום אז התפילה של מחר, אם לא של מחר אז של שבוע הבא. כל יום מתדפקות התפילות על שערי שמים, מצטברות בערימת זכויות אינסופית, מתווספות לצדקה הגדולה ועשרות אלפי המשפחות שנתמכות על ידי ועד הרבנים. בסוף הן תיענינה. אין ספק.
לכולנו רשימת שמות לתפילת לזיווג הגון. חבר קרוב, אח, בן דוד או שכן. אנחנו מתפללים ומייחלים, מנסים לחשוב על הצעות מתאימות. מקווים. אולי הגיע הזמן לעשות משהו מעבר לייחולי הלב? צריך לקום ולפעול בשבילם. אם כל כך כואב לנו- למה אנחנו יושבים בשקט?

 

 

 

  

אלפים ממתינים הצטרפו בשנה שעברה לתפילת ועד הרבנים בעמוקה- וזכו לשבור צלחת, רבים רבים מהם עוד בתוך הארבעים יום הראשונים. רואים במוחש את יד ד'. בלי מחיצות, בלי רמזים וחשבונות- ד' אוהב את התפילה הזו. החוט המשולש של ועד הרבנים – עמוקה – יום ההילולא מביא ישועות גלויות, כמו אמירה משמים: עשיתם מעשה טוב- תקבלו בכפל כפליים.
והשידוך הן בוא יבוא. מיום ההילולא נפתח ברז הישועות ומפכה מעיין של שמחות נרגשות. צלחות נשברות בקול חגיגי, הלבבות מפזזים באושר בלתי נתפס. המוני מזל טובים מהתפילה אשתקד עד התפילה השנה.
שיהיה במזל טוב.

עמוקה

 

לשליחת שמות לעמוקה לחצו כאן