סיפורם של טפסים - ועד הרבנים : ועד הרבנים סיפורם של טפסים - ועד הרבנים

סיפורם של טפסים

י"ט כסלו התשע"ז 19.12.2016

 טפסים

חתמנו שותפות. אנחנו – התורמים, גדולי הדור המנהיגים את  ועד הרבנים, ובקודקוד משולש השותפות עומדות המשפחות הנזקקות. כל הסער הזה – בשבילם, כדי שנושיט להם גלגל הצלה.

עוד טופס נלקח מהערימה. פרטים, מקום מגורים- חיפה. שם, מהות הבקשה: בית בסכנת פירוק. התפרצויות אצל האם, משוועים לטיפול פסיכיאטרי עמוק. דם, דמעות, אנחות. אוי ריבונו של עולם, איזו גלות! הנתונים נקלטים במערכת הממוחשבת, והסיפור יועבר באופן מיידי לאסיפת הרבנים הקרובה בחיפה.

 

עוד טופס. הפעם מבני ברק. ילדה נכה זקוקה לטיפולים יקרים. כל המשפחה נעה בסחרחרה סביב הילדה הזו. הלאה. טופס מביתר. משפחה מאלעד. מאופקים. מחדרה. מקרית-אתא. כמה צרות, כמה בקשות!

 

אלפי משפחות נאבקות בהתמודדויות קשות, במחלות ועוני- ענות הנפש וענות הגוף. עשרות אלפי ילדים משוועים שיהיה להוריהם עוד טיפת פניות בשבילם, עוד אנרגיה להחליק לטיפה ללחי ילד סובל…

התרומה שלנו היא החיים שלהם. כל שקל נוסף היא עוד גרם של שפיות. כל תוספת מצידנו- מוסיפה אצלם חיות ותקווה: למצוקה שלהם יש סוף, הם יחלצו בעזרת השם! עם ישראל לא משאיר אותם לבד…

vaad_harabanim_hanuka_5777_a

אלפי טפסים זועקים "הצילו"…

הפעם לא הבאנו סיפורים מצמררים, אין מקום –וגם אילו הבאנו- העלון לא מסוגל באמת להכניס אותנו אל תוככי ההתמודדות, כי מי שלא חווה- ושלא נחווה אף פעם! – לא יודע כלום.

הפעם מוצגות לפניכם רק שתי שורות. דיווח קצרצר כפי שצויין על גבי טופס הבקשה, המנסה לתמצת מסכת חיים שלמה.

רק תראו. בקושי, על קצה המזלג. תבינו מה מקופל מאחורה, איזו טרגדיה מצטמצמת כאן. בכל סיפור מצוקה יש אבא ואמא – או רח"ל- רק אחד מהם ולעיתים גם זה לא. בכל סיפור יש ילדים. בגילאים שונים, עם צרכים שונים ורגשות, והשלכות. תחשבו איך גדלים בתוך סיפור כזה.

צריכים לדעת לקרוא בין השורות. להכניס לב, להרגיש את הנשמות. בועד הרבנים לא רואים בדיווח 'עובדות' – אלא יהודי. בן של השם, אח שלנו מתייסר- ולנו אכפת וכואב כל כך. בועד הרבנים מסתכלים על כל שם ברחימאיות, באהבה, כך ריבונו של עולם רוצה שנרחם.

בשבילם – התמיכה שניתן- היא חיבוק מנחם, היא פריסת שלום חמה ומעודדת מאחים יהודים. הם לא לבד בצרתם, ועד הרבנים איתם!

קחו את רשימת הבקשות. תעלעלו בה, תתרגשו בה. השם יתברך מזכה אתכם להיות השליחים הטובים שיביאו אור לילדיו. אבא בשמים קורא לנו: בנים יקרים, שאו בעול עם אחיכם. לכו בשמי להציל, להאכיל, להחיות. זה התפקיד הקדוש שהועדתי עבורכם!

המשפחות המקבלות הן יסוד השותפות שלנו עם גדולי הדור. מקור הברכה לחיינו. כמו שכותב הזוהר- כאשר הקב"ה אוהב יהודי הוא שולח לו אביון מהודר שיזכה על ידו לישועה.

 

זו המתנה שלנו. להיות שותפים, להציל חיים. מה הוא רחום- אף אתה רחום. מה הוא חנון- אף אתה חנון. כך אנחנו זוכים לדבוק בהשם- – –

 

 

 לסיוע והצלת אלפי משפחות במצוקה מכל הארץ

ושליחת שמות לתפילה וישועה אצל גדולי הדור בהדלקת נר חנוכה ובמקומות הקדושים

הקליקו כאן