ניסים רפואיים - ועד הרבנים : ועד הרבנים ניסים רפואיים - ועד הרבנים

ניסים רפואיים

ב' סיון התשע"ט 05.06.2019

גדולי הדור שליט"א יעתירו על כל תורמי "ועד הרבנים בעת קריאת "עשרת הדברות" בחג השבועות על החולים שיתרפאו ועל הבריאים שלא יחלו.

לשליחת שמות הקליקו כאן.

 

הגילוי ממרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצוק"ל: גם בזמן הזה שייך הענין שנאמר בשעת מתן תורה "כל החולים נתרפאו".

סיפר מרן הגר"י זילברשטיין שליט"א (מתוך הספר החשוב 'עלינו לשבח'):

"כשמרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל הלך פעם לבקר חולה ציין באוזני החולה: שכמו שבעת מתן תורה מובא בחז"ל שכל החולים נתרפאו, כך מתחדשת השפעה זו בכל שנה ושנה. ואפשר לבקש מהקב"ה רפואה שלימה על כל סוגי המחלות שבזמנים רגילים יתכן שלא היתה להן רפואה". שאל החולה את מרן הגרי"ש זצוק"ל: אימתי בחג השבועות אפשר לזכות לזה? והשיב מרן זצוק"ל: "בשעה שקורין עשרת הדברות"!

אנחנו תורמים צדקה הקורעת גזר דין וגדולי הדור נושאים אותנו אל קבלת התורה שלהם. גדולי הדור מכניסים את תורמי ועד הרבנים לפסגת הפסגות- אל עשרת הדברות, בחג השבועות, אחרי לילה רצוף של לימוד… מה אנחנו מבינים בקבלת התורה של שרי התורה? גדולי הדור מעניקים בתשורה את הרגעים הכי נעלים שלהם, הכי נישאים ועמוקים – לתורמי ועד הרבנים!

זהו הרגע שמקים חולים אנושים ממיטת חוליים, שפוקח עיני עיוורים, שמעלים גידולים ממאירים, שמרפא לבבות שבורים ומנפיק תוצאות מרגיעות בבדיקות. זהו הרגע שכולנו, בני אנוש שבריריים וחסרי ישע, זקוקים לו יותר מאוויר לנשימה.

בחג השבועות הזה נזכה לברכת התורה של גדולי הדור, לברכת הצדקה של גדולי הדור. כח התורה והצדקה יואצלו עלינו. עד מאה ועשרים שנה.

לשליחת שמות הקליקו כאן.