מרן הגאון הגדול רבי נפתלי נוסבוים שליט"א: "עת צרה היא ליעקב" - ועד הרבנים : ועד הרבנים מרן הגאון הגדול רבי נפתלי נוסבוים שליט"א: "עת צרה היא ליעקב" - ועד הרבנים

מרן הגאון הגדול רבי נפתלי נוסבוים שליט"א: "עת צרה היא ליעקב"

ח' ניסן התש"פ 02.04.2020

נפש תחת נפש – לפי בקשת גדולי הדור אמצו כעת נפש אחת לכל ימי הפסח ותזכו להינצל

>>> לחצו כאן<<<

כשהעולם משותק מול נגיף קורונה מאיים, בלתי נראה אך משבית מדינות, משתולל וקוטל – יש לנו את אות הנאמנות שירחיק מאיתנו את המשחית. 

נאמנות לאחים יהודים, נאמנות לבניו של הקדוש ברוך הוא. נאמנות לתורה הקדושה. 

רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א מבטיח: כל התורם לועד הרבנים ינהגו איתו משמים מידה כנגד מידה, ולא יחלו הוא וכל משפחתו! 

אנחנו מצילים את הילדים שלך, ריבונו של עולם. 

אנחנו שומרים עליהם – ואתה שומר עלינו!

כמה כסף הוצאנו על פסח?

אלפי דולרים זורמים לפני חג החירות. אינסוף הוצאות: מצות ובשר, עופות ודגים, שמן אגוזים, ירקות ופירות וביצים ומוצרי חלב. ועוד לפני כן – רכישת הביגוד והנעליים לכל בני המשפחה… זה המון-המון-המון כסף!

בזמן שאצלך מלהטטים בין שלוליות האקונומיקה לארגזי המצות שהגיעו וחייבים למצוא עבורם מקום שמור וסטרילי, אלפי העניים של ועד הרבנים רועדים מהחג הקרב. בחלק מהבתים יש מי שינקה, המקרר מבריק, הארונות מצופים נייר לבן – אבל מלבד שק תפוחי אדמה שניתן חינם בחלוקה, ולצידו 2 תבניות ביצים – המזווה ריק.

בבתים אחרים הדעת רחוקה אלפי שנות אור מניקיון. אמא שחולה בתסמונת נדירה ועוברת תהליכי שיקום מפרכים – אינה יכולה לשטוף רצפה… כסף לעוזרת בודאי שאין. בקושי מתמודדים עם עלויות הטיפולים…

נפש תחת נפש – לפי בקשת גדולי הדור אמצו כעת נפש אחת לכל ימי הפסח ותזכו להינצל

>>> לחצו כאן<<<

כשמגיפה משתוללת – אנחנו מסתתרים בברכתו ובכוחו של גדול הדור. מתחמשים בצדקה ענקית שמגיעה לאלפי-אלפי משפחות במצוקה מכל רחבי ארץ ישראל. 

נוסיף את כספי הקמחא דפסחא לרשימת ההוצאות הארוכה בלאו-הכי. ניתן מכל הלב לאחים שטועמים מרור כל השנה ולא רק בפסח. הקמחא דפסחא שלנו היא כמו הדם שמרחו אבותינו על מזוזות הבתים. אות היא ביני וביניכם. 

זו הגנה הכי איתנה. הכי בטוחה. הבטחה שמסורה לנו מדורי דורות: צדקה תציל ממוות! 

שנזכה לפסח כשר, מהודר ושמח!