מעמד תפילת גדולי הדור בכותל המערבי - ועד הרבנים : ועד הרבנים מעמד תפילת גדולי הדור בכותל המערבי - ועד הרבנים

מעמד תפילת גדולי הדור בכותל המערבי

כ"ד אלול התשע"ה 08.09.2015

4 שעות לפני כניסת ראש השנה של השנה החדשה.rosh_hashana_kotel

 

את אותם השעות, הכי קריטיות והכי נשגבות בשנה, מעניקים גדולי הדור דווקא לתורמי ועד הרבנים. ארבע שעות אחרונות לפני ראש השנה הם יוצאים לכותל המערבי – בשבילנו. כך הם מקבלים את השנה החדשה: בתפילה על תורמי ועד הרבנים!
גדולי התורה מקדמים את ראש השנה בתפילה על תורמי ועד הרבנים. דווקא כך. דווקא כך!
הם יודעים כמה משפחות ניצלות מקריסה על ידי הועד. הם יודעים עד כמה העולם כולו עומד בזכות הצדקה העילאית הזו. הם יודעים כמה צרות נמנעות, כמה זכויות נזקפות וסנגוריות מושמעות בזכות ההתגייסות הקולקטיבית של עם ישראל למען מצוות הצדקה.
השנה אתם תעצרו רגע בתוך המהומה. עם מגב ביד אחת, מגהץ ביד השנייה וטלפון של 'שנה טובה' בין הראש לכתף, תתלווה אליכם תחושה עילאית, מיוחדת. תמריאו רגע מעל המרוץ העמלני עד לשעת הצפצוף ותפליגו אל הכותל המערבי, אל המעמד האדיר והנורא בפלטרין של מלך – – –

 

לשליחת שמות לגדולי הדור לשנה טובה הקליקו כאן >>>

 

ההתרחשויות הסוערות של תשע"ה לא נקבעו בזמן שארעו במציאות; הן נכתבו הרבה חודשים קודם, ביום הדין של השנה. התינוקות שנולדו בריאים, החתונות שנחגגו, הרגעים המאושרים בבית ובחוץ, ימי השגרה המבורכים. ולהבדיל – האסונות, תאונות הדרכים, המחלות, האויבים שקמים עלינו לכלותינו. כשאנחנו מביטים על כל זה לאחור ואחר כך מישירים מבט קדימה, אל השנה העלומה עדיין – הלב מצטמרר. למה נזכה ולמה לא? אלו גורלות יחתמו בשבילנו בשמים?

ריבונו של עולם! תן לנו נחת מהילדים.

 

ריבונו של עולם! תן לנו פרנסה.

 

ריבונו של עולם! תן לנו בריאות.

 

כל אחד והמשאלה שלו, אם זה זיווג הגון, או זרע של קיימא.

 

זה הזמן! גדולי הדור עולים למקום הקדוש ביותר הכותל המערבי שממנו לא זזה השכינה הקדושה מעולם, בזמן הקדוש והמסוגל ביותר 4 שעות לפני ראש השנה, כדי להתחנן עליכם ועל המשאלה הפרטית שלכם, ננצל הזדמנות זו ונשלח כעת שמותינו ושמות משפחתינו למעמד התפילה הענק בכותל המערבי.

לשליחת שמות לגדולי הדור לשנה טובה הקליקו כאן >>>