מובטחים כל השנה - ועד הרבנים : ועד הרבנים מובטחים כל השנה - ועד הרבנים

מובטחים כל השנה

כ"ט אדר התשע"ז 27.03.2017

מובטחים כל השנה

לו היו מבטיחים לנו איזה תכסיס שיועיל לנו בוודאות של שבעים אחוז לזכות בכל הברכות הנ"ל: חיים, והצלחה, שכל, הצלה… – כמה היינו מוכנים לשלם עבורו? כמה היינו נחפזים לחטוף אותו בשתי ידיים, על אף הספק? rabi_chaim_kanyevski_erev_pesach_iggeret_hakodesh

.

וכאן זו לא עוד סגולה או ברכה בעלמא. זו הבטחה! הבטחה מפי קדוש עליון, חסיד ומקובל, שלמד יום יום עם מלאך משמים. הבטחה של מי שהתווכח עם הסיטרא אחרא. הוא כותב לנו "מובטח!" במפורש.

.

"אַחֲרֵי זֹאת הוֹדִיעַ אוֹתִי רָזָא דְנָא שֶׁכָּל הַמְּעַיֵּן בַּסּוֹד נִפְלָא וְנוֹרָא הַזֶּה עַל מְכוֹנוֹ אֲפִלּוּ פַּעַם אַחַת בַּשָּׁנָה וּבְיוֹתֵר בְּעַרְבֵי פְּסָחִים, מֻבְטַח שֶׁהוּא נִצּוֹל כָּל אוֹתָהּ הַשָּׁנָה מִכָּל מִכְשׁוֹל וּמִיתָה מְשֻׁנָּה וְשׁוּם אֹנֶס. וְאַל יִמְשְׁלוּ בּוֹ אוֹיְבָיו, וְכָל שׂוֹנְאָיו יִפְּלוּ תַּחְתָּיו, וּבְכָל אֲשֶׁר יִפְנֶה יַצְלִיחַ וְיַשְׂכִּיל אָמֵן סֶלָה."

.

האיגרת הזו מובטחת שתגן עלינו. מובטחת שתציל אותנו למשך השנה הבאה, מפסח תשע"ו עד פסח תשע"ז. 'וְשָׁמַעְנוּ מַעֲשִׂיּוֹת מֵאֲנָשִׁים שֶׁקָּרְאוּ בַּזְּמַן הַמִּכְתָּב וְזָכוּ לְנִפְלָאוֹת מַמָּשׁ'- כתוב בהקדמה לאיגרת. לא ‘עניינים' ו'סגולות' הצצים חדשים לבקרים; עדות מפורשת מפי גדולי הקדמונים!

.

מה נדרש מאיתנו כדי לזכות לאיגרת הזו? מה מבקשים ממנו, בסך הכל? – – –

.

מבקשים מאיתנו צדקה! העניים מחכים לקמחא דפסחא, הארונות הריקים משוועים לתרומה שלנו. ילדים למשפחות במצוקה, בנים לאבא או לאם חולים ל"ע, יתומים, אלמנות, בתים שיודעים הרבה מרור – נושאים עיניים מתחננות אל השפע שבבתים שלנו, ומבקשים שנארח אותם ונפתח להם באמירת “כל דכפין". זה מה שמבקשים מאיתנו! הדרך שלנו לזכות להבטחה הנשגבה של רבי שמשון – היא בדיוק באותה הדרך בה נזכה לקיים את החיוב ההלכתי של ‘קמחא דפסחא'.

.

כך נזכה להיות ניצולים כל אותה שנה, ובד בבד נזכה לשלוח עוד קילו מצות למשפחה. נזכה לתפילה ולברכה מאת גדולי הדור – ובד בבד נזכה לערוך שולחן סדר מהודר בעוד בית של צרות.

.

ואנחנו לא נוותר. לא על זכות הצדקה, ולא על ההבטחה שבאיגרת. הרי היינו משלמים עולם ומלואו כדי לדעת בוודאות שנהא ניצולים מכל מכשול ומיתה משונה ושום אונס. הרי היינו נותנים הרבה יותר כדי שלא ימשלו בנו אויבינו, הגשמיים והרוחניים, כדי שהשונאים שלנו יפלו, כדי שנצליח ונשכיל, אנחנו והילדים, בכל אשר נפנה.

.

וכשהתשלום הוא בעצמו זכות שאין דומה לה; כשהמחיר להבטחה היקרה בעולם הוא קיום הלכה בשולחן ערוך – נשיש הן על ההבטחה והן על הצדקה.

.

הן על התפילה של גדולי הדור, והן על הקמחא דפסחא לועד הרבנים.

.

.

להצטרפות למערך התפילות ההיסטורי בערב פסח בעת הרצון של קריאת אגרת >הקליקו כאן<


 1. 

ע"י מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א, שיעתיר בער"פ אחר חצות על תורמי ועד הרבנים בעת המסוגל של קריאת אגרת הקודש שינצלו מכל צרות בזאת השנה ויצליחו בכל אשר יפנו

.

 2. 

ב-5 מקומות הקדושים ע"י שלוחי "ועד הרבנים" שיעתירו בער"פ בשעה 2.30 אחה"צ  בעת המסוגל של קריאת אגרת הקודש שינצלו מכל צרות בזאת השנה ויצליחו בכל אשר יפנו

.

3.

כלל ישראל מתאחד כולו בראשות מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א ושלוחי הציבור של ועד הרבנים בכל מקומות הקדושים בקריאת "אגרת הקודש" להנצל מכל גזירות קשות בשעה 2.30 בדיוק והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים

 .

 

להצטרפות למערך התפילות ההיסטורי בערב פסח בעת הרצון של קריאת אגרת >הקליקו כאן<