מה רחל אמנו מבקשת - ועד הרבנים : ועד הרבנים מה רחל אמנו מבקשת - ועד הרבנים

מה רחל אמנו מבקשת

ו' חשון התשע"ז 07.11.2016

מבקשים ישועה?

 

ילדים מרגישים נוח לבקש אצל אמא. באים לקבר רחל ושוטחים את כל הרצונות, פורקים כל מה שיש.

אמא רחל, תתפללי על ציפי שלי שממתינה לחתן. תספרי לריבונו של עולם שאנחנו זקוקים לפרנסה. אמא, תחושי בצערנו. עוד לא זכינו לילדים… זהו כאב העקרות שגם את, אמא, חווית. בבקשה תפעלי למעננו! הורים אחרים בוכים על נחת. כל כך מתאמצים לאהוב, לתמוך, מגששים באפילה…

הלב שואל, ואמא מבקשת ישועה. זו אמא, וכל הבקשות שלנו- הן הבקשות שלה.

הרב מבריסק הורה שקבר רחל זהו מקום תפילה, כיוון שכך כתוב כבר בתורה הקדושה. אין שינוי. אותה דרך אפרתה, משעול הגלות. כאן מבקשים וכאן נענים.

ומה אמא מבקשת – – -?

חשבנו על זה פעם?

עצרנו להרהר בצערה של אמא רחל? בכאב שלה על כל ילד שסובל, בבכי שלה על גלות הכלל ועל כל צרה וקושי בנפרד?

אין לה מנוחה, לרחל המבכה על בניה. אמא שלנו בוכה על ילדה מבאר-שבע, שזקוקה לתמיכה ועזרה כדי לגדול נורמלי. אמא שלנו בוכה בשביל אלמנה בני-ברקית שנדחקת בעוני מנוול ומשוועת להצלה. אמא שלנו בוכה על כל יהודי ויהודי, על ענות הנפש וצרת הגוף, על בעיות הבריאות והשלום-בית, על היתומים שאין להם אמא אחרת, על המאושפזים במחלקות השונות ועל הורים למשפחות קורסות.

אמא רחל מתייסרת איתם. אמא שלנו מתחננת בשבילם!

 

לא נענה לה?

השנה, בי"א חשוון, אנחנו עונים לאמא. לא רק מבקשים לעצמנו, גם שומעים את הבקשות שלה.

רחל אמנו מבקשת עבור אלפי הנדכאים והנאנחים, עברו אלפי הבקשות במשרדי ועד הרבנים, שכולם-כולם הם ילדים שלה. ואנחנו עונים, ותורמים, ומצילים חיים.

מידה כנגד מידה ישמעו את הבקשות שלנו.

בערב הימים הנוראים השנה, התבטא גדול הדור הגר"ח קניבסקי שליט"א במשפט מבהיל: מי שיתרום לועד הרבנים- ינצל מכל המקרים שנתמכים על ידו.

הבטחה של שר התורה. דמעות של אמא רחל.

בי"א חשוון השנה נצא מהמעגל שלנו. נתרומם להביט מעבר, לראות את הבקשות של האחר. לא רק אנחנו רוצים וצריכים – גם אמא רחל רוצה בשביל הילדים שלה. הם זקוקים להצלה, אולי יותר מאיתנו. ואחרי שנענה להם – מובטח שיענו לנו.

 

הקליקו כאן לשליחת שמות לתפילה וישועה בקבר רחל

 

tefola-kever-rachel-vaad-harabanim

אפשרויות תפילה "קבר רחל" – י"א חשון תשע"ז