מאירים את העולם - ועד הרבנים : ועד הרבנים מאירים את העולם - ועד הרבנים

מאירים את העולם

י"ט כסלו התשע"ו 01.12.2015

בכל יום מחג החנוכה, כשגדולי וצדיקי הדור שליט"א יגשו להדלקת נר חנוכה, יפנו הם תחילה אל רשימת השמות שאתם שולחים כעת, ויתפללו עליכם ועל משפחתכם שתזכו לברכה וישועה בזכות שאתם מאירים את בתיהם של אלפי משפחות חשוכות מכל רחבי הארץ,

ימי החנוכה הם מהותם של הניסים הגלויים. כשקצו כל הסיכויים ונותר רק קומץ קטן של לוחמים מול צבא אדיר של יוון, כשטומאו כל השמנים והפך החתום שנמצא הכיל טיפות ספורות של שמן. המערכה אבודה מראש, לכאורה. ופתאום, היישר משמים, מתגלים ניסים ונפלאות. גיבורים נופלים ביד חלשים, רבים ביד מעטים, השמן בכד לא כלה במשך שמונה ימים… יד השם מוחשית מנווטת את המהלכים ומשדדת מערכות. נפלאות ונחמות, גבורות ותשועות.

וככה, בדיוק ככה, יכול להתרחש בכל חנוכה. ניסים לא נעלמים, הם נמצאים וממתינים לשעת הכושר, לתפילה המיוחדת של גדולי הדור, לתרומה שלכם לועד הרבנים. כך הנס קיים כאן, במרחק נגיעה, ורק צריך לעורר אותו בזכויות וברחמי שמים.

גדולי הדור מסיימים את הדלקת הנרות בתרומה לועד הרבנים ובתפילה על התורמים, להצלחה בחינוך הילדים ולכל הישועות. בשעת השיא של הרחמים, בזמן התגלות של ניסים מעל לדרך הטבע.

גם אנחנו, לצד החנוכייה, מניחים מעטפה או קופה של ועד הרבנים. בשעת ההדלקה חופפת עלינו הצדקה המהודרת ביותר בעולם והתפילות הכי טהורות שיכול יהודי לייחל אליהן. בשעה הזו שיורדים שפע של ניסים ורחמים מן השמים – אנחנו מרימים תרומה לועד הרבנים כדי להיות ראויים לזכות.

 

להאיר בתיהם של אלפי משפחות במצוקה מכל רחבי הארץ

ושליחת שמות לתפילת גדולי הדור בעת הדלקת נר חנוכה הקליקו כאן

 

chanuka_vaad_harabanim_001

 

להאיר בתיהם של אלפי משפחות במצוקה מכל רחבי הארץ

ושליחת שמות לתפילת גדולי הדור בעת הדלקת נר חנוכה הקליקו כאן