ישועות בזכות האור החיים הקדוש - ועד הרבנים : ועד הרבנים ישועות בזכות האור החיים הקדוש - ועד הרבנים

ישועות בזכות האור החיים הקדוש

ז' תמוז התשע"ט 10.07.2019

אור החיים של כלל ישראל

מאז ומתמיד היה ציונו של האור החיים אבן שואבת ליהודי ירושלים בפרט וארץ ישראל בכלל. שם נענות התפילות – עברה הקבלה מגדולי ישראל בכל הדורות. האור החיים הקדוש מתחנן לפני השם עבור העולים על קברו. תשועות גדולות שופעות ועולות מהציון בהר הזיתים, כמו אור עצום מוקרן מקודש הקודשים וזכותו של האור החיים מרעיפה אותו על ראשנו. אור החיים של כלל ישראל.

לשליחת שמות למעמד התפילה

 

מי עצר את הצורר הנאצי לפני 77 שנים?

הגנרל הנאצי רומל כובש את צפון אפריקה במהירות שיא ומתקרב לארץ ישראל. הצבא הגרמני כבר עומד באל עלמיין ורומל מתרברב כי כיבוש הארץ יהיה מהיר וקל. השמועות על רציחת היהודים באירופה כבר הגיעו לארץ ופחד נורא נופל על היישוב היהודי. בי"ד תמוז מודיע הרה"ק רבי ישראל מהוסיאטין זצוק"ל כי מחר, יום ההילולא של האור החיים, יעלו כולם על ציונו הקדוש.

בכיות נוראות היו שם. באותו מעמד השתתף גם הרה"ק רבי שלומקה מזווהיעל זצוק"ל, הרה"ק רבי ישראל  מהוסיאטין זצוק"ל עמד ליד הציון ללא ניע, פניו טמונות בספר התהילים. כך זמן רב מאד. פתאום הסיר האדמו"ר את הספר מעל פניו, הסתובב ואמר: "לצורר לא תהיה שליטה בארצנו". מאוחר יותר סיפר לתלמידו שראה את אותיות שם המפורש מאירות באור מוזהב על הציון, וידע שכך יהיה.

ההיסטוריונים עדיין חוקרים. מדוע בלם היטלר חסר המעצורים בגבולות בארץ ישראל? אנחנו יודעים את התשובה: תפילה אצל האור החיים.

יום ההילולא של האור החיים יחול שוב ביום חמישי השבוע. רוח הצדיק חופפת על הציון סביב השנה וממליצה טוב בעדנו, וביום ההילולא מוכפל הרצון. רבי חיים בן עטר מחכה שנבוא אליו, שנתפלל, מצפה להיטיב לעם ישראל. שלוחי ועד הרבנים יגיעו למקום הצופה אל הר הבית ויתפללו ביום ההילולא עבורכם, לישועתכם הפרטית.

את כל הצרות שלנו נשאיר שם, בזכות הצדקה, בזכות התפילה, נזכה כולנו לישועות, פרנסה, נחת, זיווגים וכל מה שאנחנו מבקשים, ה-כ-ל.

 

לשליחת שמות למעמד התפילה