ועד הרבנים בכותל: אלפי מכתבי ישועות ללא הפסק - ועד הרבנים : ועד הרבנים ועד הרבנים בכותל: אלפי מכתבי ישועות ללא הפסק - ועד הרבנים

ועד הרבנים בכותל: אלפי מכתבי ישועות ללא הפסק

כ"ה אב התשע"ח 06.08.2018

.

אפילו במשרד של ועד הרבנים לא התרגלו עדיין לנהר המכתבים השוצף.
תורמי ועד הרבנים זוכים להשגחה ניסית כל הזמן, כל הזמן.
שיחו בכל נפלאותיו, הציבור משתף בניסים ונפלאות שראו בזכות התרומה, והישועות, מדהימות ומעוררות השתאות, מגיעות בהתמדה.
ליקטנו מעט מהישועות שארעו בעקבות תרומה לתפילת 40 יום רצופים. לקרוא, להתפעל ולהודות להשם.

.

 

.

עשרות אלפי סיפורי ישועות: חלק מקלסרי הישועות מכח תפילות 40 יום בכותל

.

40 יום ושברנו צלחת

תורמת כותבת מכתב קצר ומרגש: "לאחר 40 יום של תפילות בכותל המערבי, זכה בננו להתארס בשעה טובה."
מזל טוב!

.

 

תוך חודש

בחוה"מ נתקלתי בעלון על תפילה בכותל המערבי, וסיפורי התורמים אודות ישועות שזכו להם נגעו מאד לליבי. החלטתי לצרף את שמי לתפילה בכותל המערבי, ובנוסף הבטחתי 600 ש"ח אם אתארס תוך חודש. ברוך השם נושעתי!

.

3 ילדים 3 ישועות

בשנה שעברתי רשמתי שלושה מילדי לתפילת ארבעים יום בכותל המערבי. על כל אחד מהם התפללתי לישועה אחרת, וברוך השם ראיתי נפלאות. גם השנה לא אוותר על התפילה הזו, כמובן…

.

 

הטלפון קם לחיים

ביקשתי ששליחי ועד הרבנים יתפללו במשך 40 יום שאצליח למצוא שוכר לדירתי. מרגע התרומה הוצפתי בטלפונים ובתוך כמה ימים ספורים הדירה הושכרה.

 

.

ישועה זמנית עד תום הארבעים

שלחתי את שמי ל-40 ימי תפילה כדי שאמצא עבודה. שבוע אחרי התרומה מצאתי עבודה זמנית, ובדיוק בתום ארבעים יום קיבלתי עבודה קבועה וטובה.

.

 

כלא היה

במשפחה ידועה ומכובדת התגלה כי אחת הכלות לוקה במחלה המסוכנת בכבד. החמות המסורה שלא הפסיקה להתפלל ולדאוג לשלום כלתה התקשרה למשרדי 'ועד הרבנים' ומסרה את שם כלתה לתפילת ארבעים יום רצופים לרפואה שלימה. מאז ואילך הגידול הנוראי הלך וקטן, עד שכעבור תקופה קצרה נעלם לגמרי והכלה החלימה ממחלתה. ייתכן והכלה לא יודעת כלל מי תרם עבורה וסייע לה בהתמודדות מול המחלה, אבל מי צריך לדעת? הצדקה פועלת את פעולתה גם ללא רעש וצלצולים.

.

תוך 24 שעות

"רק אתמול, בער"ח אלול שלחתי את השם שלי שיתפללו עלי רבני 'ועד הרבנים'. והיום, עשרים וארבע שעות אחרי, התקבלתי לעבודה בה חפצתי". כך סיפרה שרה למוקדן שבצד השני של הטלפון.

 

   הישועה הבאה בקרוב אצלכם