הכרעה נדירה ממרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א: "שליחת שמות המשפחה למעמד ועד הרבנים בקבר השל"ה זו ההשתדלות הראויה לנחת" - ועד הרבנים : ועד הרבנים הכרעה נדירה ממרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א: "שליחת שמות המשפחה למעמד ועד הרבנים בקבר השל"ה זו ההשתדלות הראויה לנחת" - ועד הרבנים

הכרעה נדירה ממרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א: "שליחת שמות המשפחה למעמד ועד הרבנים בקבר השל"ה זו ההשתדלות הראויה לנחת"

כ"ו אייר התשע"ח 11.05.2018

.

ימים ספורים לפני המעמד הגדול בטבריה התקבלה בהתרגשות גדולה בקרב ציבור בני התורה הכרעתו הנדירה של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א על שליחת שמות למעמד התפילה של גדולי הדור בקבר השל"ה, השיב מרן שליט"א "שליחת שמות המשפחה למעמד ועד הרבנים בקבר השל"ה זו ההשתדלות הראויה לנחת", יצויין כי זו הפעם היחידה והנדירה שמתקבצת אסיפה של מרנן ורבנן גדולי הדור בקצה הארץ. אדמו"רים וראשי ישיבות. אין להם זמן מיותר לנסיעות ארוכות, ואם הם הקדישו מספר שעות נכבד לצורך תפילת השל"ה של ועד הרבנים- וזאת מכיוון שבמעמד הזה מונחים עניינים הרי גורל.

.

מרן המשגיח הגאון רבי דב יפה זצוק"ל במעמד התפילה

עניינים הרי גורל, אכן. קריטיים ברמת על: העתיד של הילדים שלנו נקבע כאן, בתפילה המרטיטה על ציון השל"ה הקדוש. במעמד ענקי התורה, הפיות הקדושים המתחננים עלינו ועליהם, הדמעות הטהורות בקצות העיניים… לכאן מביאים אבות את שמות ילדיהם, ביום הזה מצרפות אמהות צדקניות את צקון ליבן הרותח. זה המעמד שקובע עולמות. כאן, בתפילה הזו, נבנים דורות יראים ישרים מבורכים לעם ישראל.

.

מהמוקד של ועד הרבנים נמסר כי לאור הכרעתו של מרן שר התורה שליט"א הגבירו את המוקדים לקליטת השמות, וכן מומלץ למהר בשליחת השמות להקדים את הלחץ שצפוי בערב ראש חודש.

.

לשליחת שמות הקליקו כאן.