הוראת קבע - ישועת קבע - ועד הרבנים : ועד הרבנים הוראת קבע - ישועת קבע - ועד הרבנים

הוראת קבע – ישועת קבע

כ"ח שבט התשע"ה 17.02.2015

 

שותפות קבועה

 

ניקח רק אשה יהודייה אחת, חולה כרונית, שועד הרבנים הטיס לניתוח בחו"ל והחזיר לשמונה ילדים אמא בריאה ומתפקדת; תכפילו את המשפחה האחת הזו ואת היום האחד בשלוש מאות שישים וחמש ימים בשנה, בעשרות אלפי משפחות שתמיכת ועד הרבנים מחזיקה אותן מעל המים ואלפים נוספים שהשתקמו לחלוטין בזכות הליווי וההכוונה המקצועיים של הועד ונחלצו ממעגל העוני. תוסיפו מאות נוספים של אבות, אמהות וילדים בחולאים משונים ומצמררים שועד הרבנים הוציא ממוות לחיים- – –

מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א, בראייתו התורנית ומילותיו הפוסקות, קובע כי החותמים הוראת קבע לועד הרבנים. למרות שהתרומה הזו היא לכאורה חד-חודשית, היא מזכה אותנו בשותפות מלאה, תמידית, מהותית ומקיפה במלוא הצדקות והזכויות האגדיות שמתחדשות בועד הרבנים מידי רגע.

זו ההשקעה הכי טובה בעולם: רק מאה שמונים שקלים, פעם אחת בחודש – מול מצבור אינסופי ונצחי של זכויות נשגבות, שמיימיות, שבן אנוש אינו יכול להשיג אפילו את קצה קצהו של שוויין.

זה הזמן לחתום קבע על שותפות לועד הרבנים

 

ישועת קבע

 

וכאילו לא מספיקה הזכות העצומה הזו לבדה, מוסיף שר התורה רבי חיים קניבסקי שליט"א ברכה בלתי נתפסת לשותפים הקבועים של ועד הרבנים. הבטחה כללית, רחבה ומאגדת את כל תחנות החיים, את כל העיסוקים שלנו, אותנו ואת הילדים, את הרוחניות והגשמיות, הבריאות, ההצלחה, הפרנסה, השלווה, הנחת… ר' חיים שליט"א מעניק לתורמים הקבועים אשראי בלתי מוגבל: "ויזכה לשפע ברכה והצלחה וס"ד בכל העניינים".

שפע ברכה, שפע הצלחה, סיעתא דשמיא- בכל העניינים! הוראת קבע לועד הרבנים היא לא סגולה מיוחדת לזיווג הגון, לזש"ק, לנחת מהילדים או פרנסה ברווח. הוראת קבע לועד הרבנים היא המפתח שפותח את עולמות השפע בכל תחום בחיים! מהרגע שפוקחים את העיניים בבוקר, עד השנייה בה פונים לישון, מהשלב בו הילדים קטנים ועד שאנחנו בעצמנו מארחים נכדים. מלאכי הצדקה מיישרים את הדרך, מעלימים בעיות, מושכים מסכנה רגע לפני… שפע קבוע, זורם, חלק, כמו שהצדקה שלנו זורמת בקביעות לעניי ועד הרבנים…

בשני שלבים פשוטים וקלים יכולים גם אנחנו להיות שותפים למרן רבי חיים קניבסקי שליט"א, לשלוח את השמות היקרים לנו לתפילתו הקבועה, ולקחת לעצמנו חלק בפעילות הצדקה האדירה של ועד הרבנים ע"י הוראת קבע.

 

ובנוסף:

 

שלוחי ועד הרבנים יתפללו עליכם ועל משפחותיכם מידי יום ביומו – 365 יום בשנה, בכל חמשת המקומות הקדושים, 1. הכותל המערבי, 2. קבר רחל, 3. במירון בקבר רבי שמעון בר יוחאי, 4. בעמוקה בקבר רבי יונתן בן עוזיאל, שהוא סגולה לשידוכים 5. בקבר רבי יהודה בר אלעאי שהוא סגולה לפרנסה.

 

 

 

איך מצטרפים?

 

1. לתרומה בכרטיס אשראי לחצו כאן

 

2. ב"מוקד הטלפוני" חייגו כעת: 1-800-22-36-36

 

3. להורדת טופס הוראת קבע בנקאית הקליקו קליק ימין על התמונה למטה, ושמירה בשם. (בראש טופס מופיע דרכי שליחת הטופס)