גם הם פותחים שנה - ועד הרבנים : ועד הרבנים גם הם פותחים שנה - ועד הרבנים

גם הם פותחים שנה

כ"ד אב התשע"ו 28.08.2016

הילדים מתרגשים. מלטפים את הילקוט החדש, הבוהק, שואפים את ניחוח הנייר הטרי העולה מהמחברות והספרים. הקלמר מלא במכשירי כתיבה, עפרונות חדים שעוד לא נלעסו בקצותיהם, לורדים רעננים, דבק סגור.

רק מתחיל החופש וכבר מריחים את השנה החדשה. מדברים אודותיה ללא לאות, בונים תילי תילים של רצונות וחלומות. ילדה משתוקקת להתחיל את הלימודים המרתקים בבית הספר, נער עובר מהחיידר לישיבה קטנה, ואמא אורזת בשבילו מזוודה ומכניסה בתוכה אינסוף פריטים ובעיקר אהבה.

יש גם תמונות שונות. ריקי, לדוגמא, כבר לא מחכה בכלל לכיתה א'. ישראל התקבל לישיבה גדולה מהמצוינות בארץ, ולמרות זאת עצבות גדולה אופפת אותו. הוא סוקר את שתי החולצות הבודדות שלו ודואג איך יסתדר איתן בפנימייה, כשלא תעמוד לרשותו מכונת כביסה צמודה. פנינה בת התשע מייחלת להתחיל את השנה עם כל החברות, ובינתיים היא לומדת אודות שיטות שונות להשתלת כליה, בזמן שהיא מוטלת מיובשת ליד מכשיר הדיאליזה.   

החופש נגמר, מלא חוויות, וכששנה חדשה מתחילה- אנחנו מוסיפים לרשימת ההכנות עוד שורה:

לא לשכוח! אלפי ילדי ועד הרבנים רוצים גם הם להתחיל שנה בשמחה!

אנחנו נסייע לילדים אחרים להתחיל שנה בשמחה – והקדוש ברוך הוא ישלח לנו שמחה וברכה מידו הרחבה. שתהיה שנה הבאה מוצלחת ופורה. שהילדים יהנו בישיבה, שיהיה חשקם בתורה, שיתחברו לחברים טובים… כל כך הרבה תפילות ורצונות לשנה החדשה – והקדוש ברוך הוא מגלה לנו את הדרך לקבל אותן:

אם אתה משמח את שלי – אני משמח את שלך.

שתהיה לכולנו שנה שמחה, מאושרת ומבורכה….

 

הקלקה אחת שלכם, ועוד ילד יהיה מאושר