במבצע מיוחד ונדיר: מעמד תפילה וישועה בקברי מרדכי ואסתר שבאירן - ועד הרבנים : ועד הרבנים במבצע מיוחד ונדיר: מעמד תפילה וישועה בקברי מרדכי ואסתר שבאירן - ועד הרבנים

במבצע מיוחד ונדיר: מעמד תפילה וישועה בקברי מרדכי ואסתר שבאירן

ט' אדר התש"פ 05.03.2020

בתענית אסתר תש"פ תישאל השאלה של כל שנה ושנה: מה בקשתך? כל מה שאנחנו רוצים יכול להתבקש שם, על קברם של מרדכי ואסתר. שרביט הזהב מוגש ומתארך עד אלינו, רק צריך להושיט יד ולנגוע בראשו. בקלות, בשיחת טלפון אחת לועד הרבנים. בנתינת תרומה שהיא כשלעצמה הזכות הגדולה ביותר שנוכל לרכוש עבורנו.

מה בקשתך- כך שואלים אותנו. מה בקשתך? רק תבקש- ותעש!

אלו מילות הקב הישר: "ויום זה מסוגל מאד שיקובל תפלתינו בזכות מרדכי ואסתר, וכל מי שצריך רחמים על איזה דבר שהוא, ישפוך שיחו לפני ה' ויבקש בקשתו. ויזכיר זכות מרדכי ואסתר, אשר בזכותם יעתר לו הקב"ה ויפתח לו שערי רחמים ותקובל תפלתו ברצון."

כל מי שצריך רחמים על איזה דבר! יש עוד מקום שכתוב מילים כאלה? מי שרוצה מעבר למידת הדין, מעבר למינימום שחייבים. מי שרוצה שייכמרו עליו רחמים משמים כמו רחמי אב לבנו, בלי חשבונות, בלי כמה מגיע ולמה- סתם רחמים שופעים עלינו מאבא בשמים! אפשר לקרוא את המילים הללו ולא להזיל דמעת התרגשות?

חיינו הם אסופה של רחמי אלוקים. היום והמחר, ההווה והאתמול, אנחנו והילדים, הבריאות והפרנסה והשידוכים, ההצלחות הגדולות והקטנות והחיוך על הפנים- הם חסדיו הרחומים של ד' יתברך. רגע קטן של הסתרת פנים- ואבדנו. כמה אנו בעצמנו חסרי ישע, תלויים כל כולנו ברחמיו הבלתי נדלים! כמה אנו צריכים רחמים לא על איזה דבר, אלא על כל דבר ודבר!

ומה עושים בשביל הרחמים הללו? מזכירים זכות מרדכי ואסתר. באים אליהם, צועקים, מבקשים שיפעלו בעדנו ויחוללו לנו ניסים גדולים ברחמים כבימים ההם. ואם אנחנו בעצמנו לא יכולים להגיע לשושן העתיקה בתענית אסתר- יבואו השליחים של ועד הרבנים ויעשו זאת בשבילנו.

כשהצדקה של 'ועד הרבנים' איתנו

בימי מרדכי ואסתר לא היתה בידי עם ישראל זכות להינצל ובכל אופן זכו לרחמים גדולים ונהפך להם מיגון לשמחה ומאבל ליום טוב. מקצה אחד של חשכות וייאוש, של כליה מוחלטת- ועד לחג שנקבע לדורות כיום משתה ושמחה.

במיוחד כאשר לנו יש זכויות מיוחדות… אנחנו שותפים בועד הרבנים, הקופה היחידה שתומכת בעניים מכל הארץ. מכל יישוב, מכל שכונה. אין בניין בארץ ישראל שאין בו משפחה אחת לפחות שנתמכת או נתמכה על ידי הועד. כל כך הרבה זכויות מגבות את התפילות של השליחים שלנו באיראן, המוני צדקות ודמעות שנמחו, ימים רעים שנהפכו מאבל לשמחה. בזכותם ייעתר הקב"ה לתפילות שלנו ביום בו אומר הקב הישר שייעתרו תפילותינו. גם לנו בעז"ה תשתנה המציאות מקצה לקצה. הישועה תגיע ברגע אחד, מחושך לאור גדול.

<<<לשליחת שמות לחצו כאן>>>

 

<<<לשליחת שמות לחצו כאן>>>