את המסע הזה אתם לא הולכים להחמיץ! - ועד הרבנים : ועד הרבנים את המסע הזה אתם לא הולכים להחמיץ! - ועד הרבנים

את המסע הזה אתם לא הולכים להחמיץ!

כ"א שבט התש"פ 16.02.2020

.

שישה גדולי עולם יוצאים בימי השובבי"ם למקומות הקדושים, להתפלל במיוחד לשמירה, להגנה ולישועה עבור התורמים לחופות היתומים. פועלת כאן עוצמה רוחנית אדירה: צדקה עצומה, כח תפילה במקומות הקדושים, ימי השובבי"ם שיש בהם סגוליות גאולת מצרים וכח תורתם של גדולי ישראל.

את המסע הזה אתה חייב לעצמך. חייב לילדים שלך, להורים שלך, לכל מי שיקר וחשוב עבורך! תשלח את השמות, תבקש בקשות. המסע הזה משנה חיים!!!

כל אחד מחמישים ושלושת היתומים שיכנסו לחופה בשבועות הקרובים עבר מסע מורכב. בדידות עמוקה, יתמות, סבל פיזי ונפשי, אלימות, עניות… נתוני חיים מזעזעים כפול חמישים ושלוש!

קחו את כל סוגי הצער הזה, מגוון שותת דם של צרות – אם חולת נפש, חתן שנזרק מהבית, ילדים שהוריהם נפטרו לעיניהם… ייסורי כף הקלע, טרגדיות מתמשכות, מענות – – –

קחו את כל הצער הזה ותבינו מה אתם מרוויחים כשבורא עולם ינהג איתכם 'מידה כנגד מידה'!

הקדוש ברוך הוא סיבב מגבית של כל כך הרבה חתונות בימי השובבי"ם, כדי שהצדקה שלכם תתפרץ בדלת פתוחה ותעלה היישר לפני כסא הכבוד.

עם הצדקה הזו, בימים הגבוהים שאנו עומדים בהם כעת – יוצאים הצדיקים למסע תפילות מיוחד על כל התורמים 530 שקלים לחתונות היתומים – – –

 

על פי בקשת גדולי הדור הציבור נקרא להרים תרומת 265 ש"ח – שהם 5 ש"ח ליתום – וגדולי הדור יקבלו לידיהם שני שמות למסע הישועות.

או תרומת 530 ש"ח –  שהם 10 ש"ח לכל יתום וגדולי הדור יקבלו לידיהם 8 שמות למסע הישועות.

לשליחת שמות ולתרומות > לחצו כאן<

 

 

53 חופות לזכותכם

מידי ערב יערכו שולחנות בשתיים או שלוש אולמות שמחה, יפרשו מפות ויסדרו את כסא הכלה ואת החופה, וחתן או כלה יתומים יצאו אל האולם.

חמישים ושלוש יתומים זה המון! זה המון-המון! כמעט שתי כיתות, יותר מאוטובוס בינעירוני. צדיקי הדור שמעו על כמות החתונות העצומה, וראו כאן חובה וזכות קריטית לכל יהודי ויהודי.

מצד אחד חובה – כי יהודים לא נשארים שווי נפש כשמצוקה גדולה כל כך עולה בבת אחת מחמישים ושלושה חתנים וכלות יתומים,

ומצד שני זכות – כי את הצדקה הזו בדיוק אנחנו צריכים בימי השובבי"ם, כשאפשר להמתיק את הדינים הקשים שנחתמו ביום כיפור, כפי שמגלים לנו בספרים הקדושים!

אפשר לשלוח אל המסע הזה את כל התפילות שלכם. את כל המשאלות החבויות והגלויות, מהמחלה הידועה ל"ע, בת שתקועה בשידוכים וקשיי פרנסה, ועד עניין 'פעוט' כמו אי-נעימות מול שכנים או חוסר תיאבון של בן הארבע. הכל בכל מכל כל נכלל בתפילות הללו.

כי גם התרומה שלכם כוללת הכל-בכל-מכל. מונחים כאן סיפורי צרות של חמישים ושלושה יתומים או שדינם כיתומים, המהווים ביחד כמעט את כל סוגי הצרות בעולם – מהם נינצל אנחנו, מידה כנגד מידה! 530 השקלים שנעלה עכשיו, כקרבן ציבור, יהוו כפרה ופדיון לקרוע מעלינו את אותם הצרות! שישה גדולי הדור יוצאים בימי השובבי"ם למסע תפילה נדיר בכותל המערבי, ובקבר רחל, בקבר יוסף הצדיק ובעמוקה, במירון ואצל האור החיים – אנחנו חייבים להיות שם!

בתקופה טרופה בה כל מה שברור נשמט תחת רגלינו, כשאויבים מכל הסוגים מבית ומחוץ, בתוככי השכונות, כשרווקים מתבגרים כשזוגות ממתינים לילדים והרופאים מייאשים –אין לנו משהו אחר להיתפס בו!

חייבים לתפוס את הזכות הזו בשתי ידיים. לוודא שאנחנו בפנים. שהילדים שלנו כתובים ברשימות!

במסע הזה – כל אחד ואחד מאיתנו צריך להיות – – –

לשליחת שמות ולתרומות > לחצו כאן<