אולי זה בדיוק לשכן שלך בבנין? - ועד הרבנים : ועד הרבנים אולי זה בדיוק לשכן שלך בבנין? - ועד הרבנים

אולי זה בדיוק לשכן שלך בבנין?

ו' אדר התשפ"א 18.02.2021

 

בועד הרבנים מרגישים את פורים מהצד השני שלו. העצוב.

אלפי טפסים נערמים על השולחנות. ערמות-ערמות שהתקבצו לכאן מרחבי הארץ, מהשכונה שלך, מהבניין של ההורים, מבית הספר של הילדה ומהישיבה של הבן. אלפי משפחות שמפחדות מפורים ומפסח שלאחריו. רק הזכרת המילים מעלה תחושת חנק איומה בגרון. הם מצידם, היו יורדים למחתרת עד איסרו-חג, איכשהו מסתדרים עם כזית מצה לליל הסדר וזהו.

משלוחי מנות? משתה ושמחה? כל המתנות ואיסוף הכספים לצוות החינוכי, בחורי הישיבות שמתדפקים על הדלתות, התחפושות שהילדים מבקשים – – – ריבונו של עולם, אם חגים נועדו לשמחה, למה אנחנו מייחלים שהימים הללו יעלמו מלוח השנה? איך שמחים כשילד בן חמש הולך ומתקרח, איך שמחים בבית בלי אמא? מי מסוגל לחייך בשעה שמתח ממשי רובץ באוויר?

מישהו – אולי זה היית אתה, הממליץ למשפחה במצוקה לפנות לועד הרבנים בבקשת עזרה. מילאו טפסים, צירפו המלצות מרב המכיר אישית, שלחו –

ועכשיו הם מקווים ומשתוקקים לתרומה שלך. עיניהם של עניים נשואות למקרא מגילה…

כשאתה תורם לועד הרבנים – אתה נעשה שותף לחלוקת מיליוני שקלים בכל נקודה על מפת ארץ ישראל!

אתה הולך יד ביד עם גדולי הדור מבאר שבע לחיפה, מבני ברק לעפולה, מרכסים למודיעין עילית לאחיסמך לנתיבות לאלעד לזכרון-יעקב לגבעת זאב לבית חלקיה לפתח תקווה ולתפרח. אתה מכניס את ידך בכף ידם החמימה של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א, ויחד אתם הולך גם לחדרה, וגם לשדרות ולערד, גם לרחובות וגם לירושלים, גם לעמנואל וגם לתל-אביב, ומחלק מיליוני שקלים לאלפי אביונים מהודרים.

אין בעולם עוד קופה כזו! קופה שמאגדת תחתיה את כל-כל הציבור החרדי בארץ ישראל! מכל הערים, מכל המגזרים, מכל הקהילות!

רצית לתרום לאלמנות ויתומים – זכית!

לחולים? להצלת חיים? – זכית!

לתלמידי חכמים והחזקת תורה? זכית!

להכנסת כלה, לפדיון שבויים, לחבר מהכולל שנאנק תחת עול חובות, לאחות שמצפה לילדים ומכלה ממון רב בדרך –

כל אלה, ועוד עשרות אלפים, כלולים בתרומה שלך לועד הרבנים!

אין עוד מקום אחד בעולם המאגד תחתיו את כל האוכלוסייה על גווניה, את כל סוגי המצוקות, שכולל הכל-בכל-מכל-כל. כל גדולי הדור מובילים את הצדקה הזו וציבור יראי השם הולכים אחריהם. מצייתים לפסקיהם, דואגים לעניים שלהם.

ערבים זה לזה בצורה הכי מופלאה והכי מרגשת שיש.

>>לקיום מצות מתנות לאביונים בתכלית ההידור<<<

 

כל גדולי הדור בפתיחת מגבית "מתנות לאביונים – ועד הרבנים" 

 

הרגע הזה, שבו השליח של מרן הרב קניבסקי שליט"א מגיע למשפחה של ועד הרבנים ומעביר בדיסקרטיות מעטפה – הוא חשוב לאין ערוך מהפשטידה-שלוש-שכבות שהכנת לסעודה אצל השוויגער. מונחת כאן מצוות צדקה אדירה, ענקית, צדקה משותפת לכלל ישראל, כולם יחד וכל אחד לחוד מעניקים מיליוני שקלים באופן הכי מהודר ששייך!

ועד הרבנים משקיע לוגיסטיקה אדירה כדי לשנע את המערך העצום של מתנות לאביונים בו-ביום. פרטי פרטים נידונו והוחלטו, שאלות מורכבות בדיני מתנות לאביונים הובאו לשולחנם של גדולי הפוסקים, ונעשה מאמץ-על לדקדק בשיא ההידור במצוות היום.

אנחנו רוצים לדעת שעשינו עם הכסף שלנו את המקסימום – וועד הרבנים הוא המקום הנכון! דווקא היום, כשיש כל כך הרבה יוזמות נפלאות של צדקה, יש את המקום היחיד בו כלל ישראל מתאגד בראשות גדולי הדור לקיים את מצוות מתנות לאביונים, איש אחד בלב אחד.

חז"ל גילו לנו, שבשעה שיהודים מתאגדים למצוות צדקה, נחשב לכל אחד ואחד מהם כמו שנתן בעצמו את הסכום כולו!

גם אם העברת 200 שקל – בפועל זכית לצדקה של כמה מיליון. זהו סכום שבשום דרך אחרת לא תוכל לתתו – אלא רק דרך שלוחיהם של גדולי הדור בועד הרבנים!

העניים מחכים לך. גדולי הדור מזמינים אותך להצטרף אליהם. כמו בשנים עברו, גם השנה תיתן את מתנות לאביונים שלך לעניי ועד הרבנים.

גם השנה תזכה!

אתה בבית שלך – שותף עם מרן שר התורה רבי חיים קניבסקי שליט"א ויחד עימו כל מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א. אתה מהמקום שהינך, כשאתם תורמים את המתנות לאביונים שלכם לועד הרבנים אתם נוטלים חלק שווה במצווה הזו יחד עם גדולי הדור שגם הם העבירו את המתנות לאביונים שלהם לועד הרבנים. אותם "שלוחי דידן".

>>לקיום מצות מתנות לאביונים בתכלית ההידור<<<