קרן 4 יתומי משפחת גפנר - ועד הרבנים : ועד הרבנים קרן 4 יתומי משפחת גפנר - ועד הרבנים

קרן 4 יתומי משפחת גפנר

GEFNER

אף אחד בעולם לא יכול לעמוד בפניהם. אף אחד. בבית אחד בברכפלד יושבים אלמן ויתומים ולא מצליחים לעכל את אסונם, כל העיר מזועזעת מהטרגדיה הפתאומית: ארבעה פיצקאלאך! איך הוא יגדל אותם לבד? ואין תשובה לשאלה 'מה הלאה'.

הילדים חוו טראומה איומה, כשאתמול היתה להם אמא בריאה ועכשיו נותרה רק דמות מחייכת בתמונות. ספל הקפה שלה עדיין חם מהשתייה של הבוקר, הכביסה שהעמידה אתמול בלילה טרם נתלתה. כל הסימנים בבית זועקים אמא, והיא איננה.

אנחנו לא מסוגלים להביט להם בעיניים, הלב שלנו נקרע לחתיכות. לא מסוגלים להמשיך הלאה בלי לתת משהו משלנו כדי לשקם את הבית השבור. יש אסונות שמוכנים אליהם נפשית. כאן חוו טרגדיה פתאומית כל כך, שייקח להם המון זמן והרבה סיוע נפשי עד שישובו לחיים.

יצטרכו להכניס שם הרבה הרבה עזרה, וכל העזרות גם יחד לא יוכלו למלא מקום של אמא אחת. יצטרכו להסיר מעל אבא את החובות שהצטברו מהשנים האחרונות, בהן לא היתה בבית פרנסה מסודרת. ולפני הכל מוכרחים לטפל ביתומים הללו, שב'בום' מחריד נפלו כל חומות הביטחון בחייהם.

אם כולנו נתגייס עכשיו ונעניק בסיס כלכלי יציב- יש להם סיכוי להתאושש. אם לא נוותר לעצמנו, נמצא מה לתת, העיקר שנהיה שותפים. אם נדע בבירור שהבית הזה עומד על התרומה שניתן עכשיו – יש להם סיכוי.

הם יושבים שבעה, ואנחנו באים לנחם. לא נוכל להחזיר להם גם מעט מזעיר משאיבדו, אבל בזכותנו יוכלו לגייס את כל הכוחות כדי לעבור את השנים הבאות בשלום.

 

זכרו לציין ליד סכום התרומה עבור מס' קרן מס' 4130

In the event of ordering an essay service, you might have the opportunity to avail of promo codes. The promo codes are valid only once and may be sensitive to write my essay promo code case. Promo codes can expire at any period of time.