קרן 10 יתומי משפחת דאשיף - ועד הרבנים : ועד הרבנים קרן 10 יתומי משפחת דאשיף - ועד הרבנים

קרן 10 יתומי משפחת דאשיף

img-20160919-wa0024

 

דרך היסורים לא החלה בשנת תש"ע כאשר התגלתה לראשונה המחלה בגופו של הרה"ח ר' יהושע אריה, היא החלה עוד שנים לפני כן בפטירתו של הבן יוסף חיים ז"ל בשנה התשיעית לחייו, בתאונת דרכים פיתאומית, בעת שסייע לשליח הרב הר שפר בבית חב"ד בחופש הגדול.

פטירתו של הבן הותירה את האב כאוב ואבל, ומתקשה להיתנחם, ומשם החל את הדרך הארוכה לעלות מעימקי היגון אל התיפקוד הרגיל היום יומי.
עם כל הכאב והצער קיבל על עצמו המנוח לסייע לבנות חו"ל בשנות הסמינר שלהן בארץ במיסגרות שונות, לימד עודד וייעץ, ועזר בהישתלבותן במסגרות החדשות. רבות הן הבנות שזוכרות את שיעוריו בגעגועים, את חוש ההומור שלו ואת העומק וההכוונה.
את הצער טמן בעימקי לבבו, ורק לעיתים היה מביע את כאבו הנורא…אבל ממשיך לתפקד..כאבא חם, כמדריך ומחנך, וכבעל דואג.
כך שנים..
עד שבסתיו של שנת תש"ע, כשאישתו הרה לבנם העשירי, התגלתה בגופו המחלה הנוראה. המרטון נגד השעון החל.
במשך יותר משש שנים נאבקו בני הזוג והילדים במחלה, במסירות , בעבודת צוות, מתוך אהבה עמוקה, אמונה ודאגה צורבת לאבי המישפחה, שהמשיך את הנתינה בכל המישורים .לימד -למרות הניתוחים והכאבים, השפיע וקיבל אנשים- למרות גופו המעונה מכימוטרפיה,כל עוד יכול היה לתפקד למרות ייסוריו שלא יאומנו המשיך את העשייה ואת המאבק העיקש במחלה בכל דרך אפשרית.
בכששת החודשים האחרונים החמיר המצב ביותר. המחלה היתפשטה מאד בריאות ואף הגיעה לכבד, ושם פגעה בו קשות. בני המישפחה כולם עשו ככל שביכולתם לעזור להקל ליתמוך ולשמח. אבל הכאב הגדול של ליראות את האב דועך לאט לאט גבה את מחירו..
בי"ג לחודש אלול ניפטר הרה"ח ר' יהושע אריה בביתו, לאחר שניפרדו ממנו בני ביתו בדמעות. המעשה האחרון שלו היה כינוס בני משפחתו הקרובה מחו"ל לכנס של אחדות ואהבה..ונעוץ סופן בתחילתן. הרה"ח יהושע אריה, שיכול היה להלוך כנגד רוחן של הבריות נלקח לבית עולמו מתוך מעשה של אחדות ואהבה.
כיום נותרה האלמנה עם שמונה מעשרת ילדיה לא נשואים, ומתגוררים בבית. הנטל הכלכלי המוטל על כתפיה גדול, בעיקר בהיתחשב בחובות שנותרו עקב הטיפולים, ואי היכולת של אב המישפחה לפרנס זמן כה ממושך. גם היא, שסעדה אותו במשך שנות המחלה, נאלצה לעזוב את מקום עבודתה בשנים האחרונות, וההוצאות רבות והכרחיות-מנפש ועד בשר.

 

  נא לציין בתרומתכם עבור קרן 4180  

You might be tempted, If you're struggling to finish your essay, to employ a write my type my essay essay cheap service. The most reliable services will never cost more than your original assignment budget. They can take on projects that are urgent and adhere to more time-bound deadlines but keep the best standard. You won't need worry about plagiarism because they review every paper for plagiarism. There are several factors to consider when choosing a low-cost writing service.