קבר רחל רואים ישועות - ועד הרבנים : ועד הרבנים קבר רחל רואים ישועות - ועד הרבנים

קבר רחל רואים ישועות

KEVER_RACHEL_VAAD_HARABANIM

 

 

 

את בית המקדש אין לנו כיום, את צדיקי הדורות הקודמים גם אין לנו היום, אבל דבר אחד נותר לנו אותו דבר כפי שהיה גם בדורות הקודמים… וזה "קבר רחל אמנו", אותו קבר רחל שם השתטח יוסף הצדיק בתפילה לפני למעלה מ-3,500 שנה, יש לנו את אותו קבר רחל שם בכו היהודים בצאתם לגלות לפני כ-2,500 שנה, ואת זה אנחנו חייבים לנצל, ובמקסימום ששייך!

 

 

מי מאיתנו לא היה רוצה להיות לפחות כל יום בקבר רחל?! מי?!

 

 

יש לנו מספיק דברים מה לספר לאמא רחל, יותר מידי דברים יש לנו לבקש מאמא, הלוואי ויכולנו להיות שם כל כך הרבה זמן כדי שנספיק לבקש הכל, שנספיק להתחנן אצלה על הכל!

 

 

שום תפילה אינה מיותרת. כל תפילה בקבר רחל מורידה לנו עוד מועקה מהלב העמוס שלנו, אין כל בקשה מרחל אימנו זוכה להתייחסות של אמא. אמא היא אמא. והיא באה לפני כיסא הכבוד ומתחננת בעד התפילות והתחנונים שנישאו על קברה.

 

 

לפעמים ה' רוצה לשמוע את התפילות שלנו שוב ושוב, עוד פעם ועוד פעם. עד שהישועה מגיעה.

 

 

לתורמי "ועד הרבנים" יש מקום של כבוד אצל רחל אמנו, הרי כל התורמים מונעים דמעות ובכי מילדיה הנאנקים תחת מחסורם, ועם פרוטקציה זו יגשו שלוחי ועד הרבנים מידי יום ביומו לרחל אמנו ולבקש ממנה להמשיך ולבכות אצל הקב"ה על כל אחד ואחד מתורמי "ועד הרבנים" עד שנזכה כולנו לראות את הישועה בקרוב בס"ד.

 

 

וכל זה יתחיל ביום המסוגל לישועה – יום היארצייט של רחל אימנו בי"א חשון הבעל"ט, האם שייך לוותר על זכות כזו עצומה?! מי יכול לומר שאינו רוצה להיות בתוך רשימת השמות שתזכה לצרור התפילות הנשגב הזה שתתקיים במיוחד ובאופן אישי עבורכם תורמי ועד הרבנים.

 

 

הפעם כולנו נזכה לזה, ובעז"ה נזכה להבטחה האלוקית הקיימת ועומדת עד היום הזה: ויש שכר לפעולתך…

 

 

 

 

לפניכם שני דרכים:

 

1. תפילת ארבעים יום בקבר רחל ע"י שלוחי ועד הרבנים אשר יעלו מידי יום ביומו לקבר רחל, ויזכירו כל שם ושם והבקשה הפרטית.

 

2. תפילה שנה שלימה בקבר רחל ע"י שלוחי ועד הרבנים אשר יעלו מידי יום ביומו לקבר רחל, ויזכירו כל שם ושם והבקשה הפרטית.

The process of reviewing writers for term papers has many benefits. They are an excellent tool help writing term papers to assess the level of quality in a writer. High quality reviews have the best ratings, as the higher scores are a sign that the writer is a professional. fake reviews, on contrary, could sound like ads, as they are written in a style that is sales-oriented. Additionally, they're usually composed by applauders hired to write them.

If you're struggling on your term paper you must hire professional term paper writers. The writers typically hold term paper services Masters or Ph.D. degrees and are experts at what they do. They create writing that is distinctive and well-written. These professionals hire only highly qualified writers.

There are numerous benefits to term paper writer reviews. These reviews are a great method to gauge the degree of writing quality of a writer. Reviews that are of high quality have the highest scores, since they are an indication of an excellent writer. fake reviews, on contrary, can be interpreted similar to ads since they're written in term papers help a style that is sales-oriented. Additionally, they're usually composed by applauders hired to write them.